Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, April 15, 2009

Taraf-taraf kamu

Taraf @#$% yang berhati busuk samalah dgn foto di atas .

Setelah mengetahui dan telah pasti yang fotopages adalah kepunyaan yahudi,jamil telah menghentikan segala-galanya di fotopages yang jamil layari hampir 5-6 tahun setiap malam ,dan membuat sebuah lagi blogspot tentang kucing. ye la orang islam di serang di palastine, kita pula membantu israil dengan memasukan cerita-cerita dan foto yang mana setiap pengunjung masuk mereka buat duit.sedangkan kita selalu melaungkan boikot israil.
Taraf &*&^%^& yang suka dengki fithnah.samalah dgn foto di atas.

Apapun jamil ada cerita tentang fotopages. sebelum manusia durjana yang membuat blog JKP. dia telah beberapa kali membuat fotopages.dengan tujuan untuk memusnahkan nama jamil. dengan fithnah-fithnah yang di reka,foto-foto superimpose yyg dia buat, email-email jamil di hantar berbagai link dan trojan horse,sehingga jamil terpaksa menutup beberapa email yg jamil ada. dan dengan bantuan kawan-kawan beliau mereka membuka semula email tersebut dan membuat berbagai -bagai fithnah. setiap kali dia membuat fotopages dgn meletakan foto-foto superimpose telanjang jamil komplain dekat admin( iaitu orang YAHUDI) dan setiap kali jamil komplain dan menceritakan yg fotopages tersebut di buat untuk memalukan jamil admin terus mendelete fotopages tersebut.seingat jamil hampir 4 kali dia membuat fotopages dan 4 kali di delete.
Taraf orang yg suka menabor fithnah.samalah foto di atas.

Itulah contohnya walaupun fotopages itu di punyai oleh israil ( yahudi ) tetapi mereka tidak membiarkan orang sewenang-wenang menfithnah orang lain dengan mengunakan fotopages mereka. yahudi tu. bangsa terhina. jamil komplain yg bangsa jamil membuat sebuah fotopages menghina jamil. mereka delete.mereka admin boleh buat tak peduli. sebab jamil islam dan tak kenal jamil. tetapi kalau bangsa itu ada maruah ,mereka akan menjaganya.
Taraf ibu kepada orang-orang yang suka melakukan apa yang tertulis di atas.

Tetapi di malaysia bangsa sendiri.satu agama. tetapi mempunyai hati busuk lebih hina dari yahudi. mengutuk,menfithnah,menghina,buat cerita. dengki,belagak,berlakon baik itulah bangsa melayu. bangsa terhina di abat ini. bangsa yang mana kalau buat jahat,buat salah orang itu akan di sanjung,di tatang.tetapi jika berbuat kebaikan orang itu akan di hina kutuk caci. itulah budaya orang malayau. mereka mengutuk orang,menghina,orang,menuduh orang tak mengapa.tapi orang tidak boleh menjawab. itulah budaya melayu. kepada melayu-melayu yang tersangkut dalam apa yang jamil ceritakan di atas.hinanya kamu lebih hina dari yahudi.kebanyakan melayu-melayu sebegini amatlah bacul tahap karma.

Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank
jamilkucing

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home