Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Sunday, April 7, 2013

Trying To Rescue Abandoned Cats Inside Hole


Dalam dok sibuk cari kayu tu jamil terdengar pulak pekikan seekor anak kucing cari cari punya cari seekor anak kucing dalam usian 5-6 bulan dalam saluran longkang lain dalam kawasan mesjid. .pasal pi ntu pagar mesjid jauh jamil panjat je pintu pagar yg berkunci.i bila nak tangkap tak lari. so terus masukan tangan. ambil. comel. baka kucing siam. at least ada gak lah buah tangan hehehehehe . Ok Azrol Tahniah Bro.




Hari ini tepat pukul 2.30 pm terima panggilan telefon dari pada Eima Ismail mengatakan yang ada anak kucing terjatuh dalam longkang pembentung di luar masjid muaz di setiawangsa. . waktu tu jamil tengah membersihkan bilik kucing. so di sebabkan Azrol Ortega tinggal berhampiran situ . jamil call azrol suruh ke sana dahulu.


Pukul 3. 00 pm Azrol call beritahu masaalah. letak makanan kucing keluar, tapi bila turun kucing lari ke dalam saluran pembentung yg sudah tersumbat. so jamil cakap tunggu jamil datang. 3.30 sampai sana turun ke dalam pembentung ,memang dari pengalaman tidak akan dapat di ambil. tetapi jamil tak perlu risau sebab...
 Dalam pembentung itu sudah tersumbang dan ada tanah tinggi di bahagian hujung. dan air memang tidak boleh melalui pembentung itu , dan lagi satu lagi anak anak kucing ini semua berusia dalam lingkungan 7-8 bulan . dah besar. kalau setakat hanyut memang tidak akan mati.


Kalau upah budak budak kecil masuk pun mampos mereka tak mahu. dengan busuknya kotornya. so jalan terbaik kami cari kayu panjang ( terjumpa tangga kayu buruk ) letakan dari bawah pembentung ke atas , kalau mereka keluar pasti mereka akan panjat dna keluar. doakanlah.





MAY BANK BERHAD :
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL
 ACCOUNT NO: 164016046536
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home