Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, May 2, 2009

Menerima kunjungan Pengunjung ( Bunga )




Hari ini jamil menerima kunjungan seorang pengunjung blog jamil dan selalu memberi komen di blog. beliau datang dengan suami beliau. jauh mereka datang hanya kerana nak melihat kucing atas skuter. kepada ( BUNGA ) dan suami jamil ucapkan jutaan terimakasih kerana sudi datang menjengok. dan jutaan terimakasih atas keberanian dan kejujuran serta keikhlasan untuk memperkenalkan diri.

Ye dis ebabkan selalu masuk bloh tentu tahu apa yang berlaku,tapi itu lah yang selalu jamil kata, jamil berserah ke hadrat allah subhanahuwataala sahaja. biarkan allah yg menentukan serta balasan terhadap kaki fithnah.tak kuasa jamil nak melawan. sebab kebaculan mereka menyorok di belakang screen. walaupun di fithnah,di kutuk,di caci tapi kuasa allah.tak semua orang boleh di bodohkan. orang tahu mengunakan akal fikiran yg di kurniaakan allah untuk berfikir. ciptalah superimpose macamana pun yg berakal akan berfikir. sebab yg ini bukan dari Jenis MKBT.

foto mereka jamil tidak akan paparkan ,biar jamils impan sebagai kenangan sahaja. banyak sangat pengalaman manusia yg busuk hati akan mengunakan apa sahaja untuk memalukan orang.so biar jamil sahaja yg di hina,di fithnah,di superimpose. orang lain tak perlu.

Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank
jamilkucing

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home