Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, September 2, 2009

Mrs June Robin From Langley england

Mrs june robin and mr peter yang ku kenal dari tahun 2004.
Foto-foto Mdm June robin dari tahun 2004 , 2005 , 2006 , 2007
Mdm June Robin Dan Mr Peter tahun 2008.

Mdm June Robin dari england yang jamil kenal dari tahun 2004 di bukit bintang.orang yang mencadangkan kepada jamil supaya mengenakan bayaran kepada sesiapa yang mahu mengambil gambar,dan orang yg selalu menghantar wang ke akaun jamil. juga orang yg setiap tahun akan datang ke kuala lumpur dan pasti akan berjumpa jamil dahulu di bukit bintang.
BANK SLIP WANG YG DI HANTAR OLEH MRS JUNE ROBIN..
Dua minggu lepas jamil menerima wang sebanyak 200 pound sterling ( rm 1144 ) ke akaun jamil ,dan wang itu dari Mdm June. tau-tau Kelmarin dia timbul. selalu akan buat jamil terkejut. tiba-tiba depan mata. puas kami bersembang.mrs june cakap die ada hantar parcel ( bungkusan ) kepada jamil di alamat lama. esok tu jamil ke pejabat pos pudu periksa.memang ada 3 bungkusan . posmen kata mereka cuba mencari rumah jamil tapi tak tahu.
Hari kedua hari rabu mrs june datang cari jamil. jamil cuti tapi pasal ada bazaar ramadhan yg di bawah kelolaan jamil so kenalah ada di bukit bintang. bila mrs june datang cina-cina dekat tempat jamil parking tu tunjukan di mana jmail berada. kami sembang dan dia nak tahu pasal parcell tu. sempat bergambar.dan jamil bawa dia melihat kuih muih bazaar ramadhan. dekat sejam kami berbual . lepas tu mrs june pulang ke hotelnya. dan esok dia akan ke pulau pinang.
Banyangkan lah kalau beliau sanggup menghubungi jamil melalui telefon dari england hanya untuk bertanyakan khabar. bukanya murah. tapi di situ kita dapat tengok ke iklasan hati. bukan jamil jenis ashik nak mengutuk bangsa sendiri.tapi kenyataan. setiap hari jamil tengok di bukit bintang. pegang ,belai kucing kacau kucing tengah tido. tapi nak tolong langsung tak ada perasaan. nak ambik gambar cepat sungguh.tengok kena bayar mulalah mulut jadi bontot ayam. berbeza dengan bangsa lain.

Seorang wanita bangsa kafir, bangsa asing,dari negara lain, bukan beragama islam tapi kristian. tetapi mempunyai hati dan menghargai apa yang jamil lakukan berbeza secara fakta dengan bangsa melayu yg dok mengaku islam. apa yang orang melayu tahu, bercakap pasal bangsa, maruah, harga diri, bersedekah kononya.tapi habok pun tarak. bangsa melayu hanya pandai berlakon . tunjuk baik tapi busuk hati.

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home