Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, June 10, 2010

Sumbangan dari Menteri Besar Selangor


Alhamdullilah permohonan jamil dari menteri besar selangor membuahkan hasil. dan di luluskan oleh menteri besar. tapi jamil tak boleh lah beritahu jumlahnya.sebab banyak sangat pengalaman orang melayu ni tak boleh tengok orang lain lebih sikit.mulalah sifat dengki , busuk hati , nak fithnah orang akan timbul.walaupun jamil selalu berniat baik dan jujur. cerita dekat orang apa jamil dapat, berapa jamil dapat rupa-rupanya ada yg cemburu dan sakit hati. so tak payah la.


Semua ini dengan pertolongan seorang sahabat dari waktu reformasi.lagi. sebenarnya surat ini telah di hantar 1 haribulan hari itu.tetapi di hantar ke alamat lama. nasib baik jamil call tanya pejabat mb. So tadi jamil ke bangunan sultan salahuddin. berjumpa dengan pegawai bertugas En Hamdan Bin Jamil . untuk mengambil surat dan mengisi beberapa borang yg perlu.



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home