Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Tuesday, November 15, 2011

Admin KTAJ menfithnah PPKSKL

Admin KTAJ menfithnah Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur



Demi kerana untuk mendapatkan sokongan dan populariti murahan Admin KTAJ menfithnah PPKSKL.Persatuan yg berdaftard engan kerajaan dan di iktiraf oleh Kementerian pertanian dan asas Tani. juga Jabatan veterinar malaysia.


Senarai nama nama Admin KTAJ

Admins

Hasliza Mohamad

Mira Ahmad

MyQza Ibrahim

Lola Milo Muhamad

Keen Yep

Nerq Suzana Sulaiman





Susunan nama mereka mereka yang menajdi admins KTAJ . dan cuba lihat nama siapa terakhir sekali . itulah nama betina yg mengunakan nama Nerq Suzana sulaiman yang menfithnah ppkskl . dan menurut beberapa orang yg menghantar maklumat kerjanya ialah membusukan jamilkucing, ppkskl,papa hero dan pjk. PPKSKL akan membawa mereka ini ke mahkamah untuk mendapatkan keadilan serta memebrsihkan nama Persatuan kami

Itulah yang selalu orang cakap dan Admin percayakan iaitu Kuasa ALLAH melebihi segala galanya. demi kerana publisiti murahan dia sanggup menfithnah , mengutuk , mencaci maki. menghina, membusuikan orang sehingga banyak orang terpecaya apa yang dia taip di wall dia dan wall KTAJ. sekarang semua telah terbongkar dengan kausa ALLAH orang sekarang sudah tahu siapa perempuan ini yg mencari publisiti murahan.

Cuba KTAJ cuba tunjukan apa kerja amal yg mereka lakukan. di mana mereka sebelum ini. berapa banyak haiwan haiwan terbiar yg mereka selamatkan. JAMILKUCING dah 12 tahun. buat kerja ini so kenapa nak cemburu . sila cermin diri dulu wahai admin admin KTAJ. Kalau nak kira kamu semua dengan jamilkucing mohon maaf cakap la tak setaraf langsung.

So admin KTAJ terutamanya suzana sulaiman tunggu surat dari peguam kami. untuk pengetahuan anda suzana persatuan kami berdaftar dengan kerajaan. dan apa yg kami nak buat ialah untuk negara bukan poket kami. bukan kucing kami sendiri. so berani sangat menuduh dan menfithnah beranilah tanggung.



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home