Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Friday, November 3, 2017

PEMIMPIN MALAYSIA MELAKUKAN PERKARA YANG BODOH

Sediakan kan basikal dalam kuala lumpur adalah perkara paling bodoh bangang yang di lakukan oleh kerajaan dan Dbkl. lembu pun tak sebodoh mereka. cukup cukup bodoh. patut la malaysia tak maju ke depan.

Saya duduk di kuala lumpur apa yang boleh saya katakan bertapa beruntungnya pendatang asing datang ke malaysia sudahlah dapat kerja kenderaan disediakan terutamanya indon, mynmar , bangladesh. tak pernah lagi saya nampak pelancong menaiki basikal melainkan pendatang asing yg berkerja di malaysia. cuba jalan jalan dekat flat flat yg pendatang tinggal berpuloh basikal ini ada.

Nobody are going to ride this cheap bicycle melainkan bangsa yg mendatang. Datuk bandar yang ada langsung tak berfikir untuk memikirkan sesuatu yang bernas. dalam kuala lumpur mynmar bangladesh naik basikl free. luar kl indon naik basikal free. contoh dari pandan jaya pandan indah mereka yg berkerja di kl tak perlu buang duit naik bas keretapi. basikal free dah ada.

Cukup cukup lah tunjukkan kebodoh bawalah sesuatu yang menikkan nama malaysia

Be Kind To Animals


DONATION FOR ABANDONED ANIMALS!! MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) PUBLIC BANK BERHAD JAMIL BIN ISMAIL AC.NO 4941990825

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home