Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, February 22, 2017

Macamana saya membela Jk Dan Shaki selamat hampir 13 tahun , saya bela mereka seperti apa yangs epatutnya merka dapat kebebasan sebab itu saya bawa ke mana mana, termasuk setiap hari ahad ke taman rimba ampang. memberi mereka makanan yag mereka dapat du hutan. begitu juga jika ke restoran saya beri apa yang mereka mahu dan suka .sayur sayur buah buahan . sama seperti bila mereka di liaran mereka makan apa sahaja yang mereka nak. boleh ke kita tahan. sila gunakan otak.
Saya pakaikan baju sebab bila tidur dalam acon pasti kesejukan , Dan saya rasa otak saya cukup berfungsi untuk memilih pakakain mengikut suasana, mereka di pakaikan baju kerana say sayangkan mereka dan tidak pernah menggangap mereka haiwan sebaliknya anak saya. juga memberi contoh kepada orang lain jgn bila haiwan sahaj kita boleh buat apa sahaja yg kita suka kita patut menyayangi mereka .
Demi mereka dahulu saya berhenti hisap rokok, saya tak beri mereka minuman bergas. gula gula , candy , atau chewing gum. malah say sendiri belajar makan apa yang merka makan , saya paparkan foto foto mereka di internet atau mana mana interview bukan untuk publisiti atau mempergunakan mereka tetapi memberi tunjuk ajar dan nasihat supaya
Ajar binatang menjadi anak
jangan ajar anak menjadi binatang..
Be Kind To Animals


DONATION FOR ABANDONED ANIMALS!! MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home