Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Monday, March 22, 2010

Shakitata ( Shaki-mata-buta

Found Blind cat inside drain holes .both of her eye are blind,totally cannot see anymore. pity. but i am happy i am the person who found it.
Namanya SHAKITATA ( SHAKI - MATA - BUTA ) kedua-dua belah matanya buta. kelmarin jamil membawa skuter untuk servis. sedang dok tengok makaniak repair skuter dengar anak kucing mengiew. seperti biasa naluriku taks enang. aku membalas bunyinya. ku lihat dari jauh seekor anak kucing meluru ke arah ku terhoyon hayang. terus ke longkang. tanpa berhenti atau melompat.aku cepat-cepat mengambilmnya yg telah kotor kena air longkang. setelah ku bilas sikit rupa-rupa kedua-dua matanya buta. dia hanya mengunakan deria dengar dan bau sahaja. kesihan sungguh. umurnya dalam 3-4 bulan. terus ku bawa balik dan mandikan.
Sekarang dia sihat cantik dan gebu.cuma buta. kesana ke mari gunakan deria bau dan dengar je.entah el agaknya kalau forumer-forumer di porum carigold tu jumpa apa mereka buat agaknay. ambik ke atau pandang je. atau setakat melalak macam anjing. manusia-manusia.melayu-melayu


Surah Ghafir : 7-9

Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home