Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, March 27, 2010

Shakitata ( shaki-mata-buta )

My new blind cat shakitata already geos to bukit bintang.
Shakitata kucing yang kedua-dua belah matanya buta telah boleh di bawa ke bukit bintang untuk mencari rezeki. dan di pertontonkan kepadfa umum supaya mereka tidak memilih kucing untuk di bela.







Surah Ghafir : 7-9

Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

2 Comments:

Blogger Jantan Terhangat said...

salam bang..

saya nak tanya berapa kucing buta abg ada..?

saya berminat nak bela kucing yang fully buta..dulu sy ada kucing mcm ni..smpai tua saya bela..akhirnya kembali kerahmatullah..

so harap abg boleh bg tau sy..saya cadang nak adopt 1 kucing buta..ni no saya 0133668366..and email sy natsys_malmsteen@yahoo.com

November 27, 2010 at 11:58 PM  
Blogger JAMILKUCING said...

Kucing buta penuh dah tak ada, yg ada buta sebelah mata ada ,ada satu baru jumpa keicl lagi buta sebelah mata.

November 28, 2010 at 4:29 AM  

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home