Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, May 4, 2011

I always right Animals is Batter than human...

Binatang pun lebih tahu menghormati , membalas budi terhadap orang yg menyelamatkan mereka. tetapi manusia. jamil sendiri banyak membantu anak-anak melayu tetapi banyak yang menikam dari belakang terutamanya kawan kawan sendiri melayu beragama islam.



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

2 Comments:

Blogger Winnie said...

I also think animals are better than humans.

Haiwan tak menipu, tak menikam belakang, tak berumpat... dia hanya nak disayangi dan akan sayangi kita lebih dari kita sayangi dia.

Saya betul-betul terharu bila dengar tentang Pak Jamil. Saya rasa kita berjiwa sama. Saya baru pulang ke Malaysia 3 tahun dan sedang juga cuba menyelamatkan kucing terbiar. Tapi taklah sehebat Pak Jamil. Saya ada 10 ekor kucing sekarang dan saya bawa makanan anjing dalam kereta untuk anjing terbiar. Saya juga ada niat nak menyelamatkan anjing terbiar bila ada ruang. InsyaAllah saya akan jumpa Pak Jamil satu hari nanti.

Thank you very much Pak Jamil for your many sacrifices for the animals. May God bless you always.

May 18, 2011 at 3:36 AM  
Blogger JAMILKUCING said...

Totally welcome. same to you My God Bless you.

May 18, 2011 at 6:05 AM  

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home