Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, June 4, 2011

Thank You Christ


Hari ini juga malang tidak berbau buat jamil. sewaktu dalam perjalanan untuk ke bukit bintang skuter buat hal pulak. piston jem. padahal baru 5 hari tukar piston. jamil call makaniak. berbangsa cina. dia datang tengok. dan jawapanya terpaksa di bawa ke kedai .makan dia menolak skuter jamil. terpaksa lah hantar semula kucing kucing ke rumah. sedih juga tidak dapat mencari rezeki hari ini.

Tetapi itulah kuasa Allah tuhan yang maha esa. dia yang menetukan rezeki kita. walaupun tidak dapat ke bukit bintang untuk mencari rezeki. dis eblah pagi Mr Peter H.K Peter H K Lim telah memberi sumbangan untuk kucing . dalam pukul 2.30 petang Gadis yang selalu memberi sumbangan ( Christ ) menelefon bertanya kenapa jamil tidak ke bukit bintang. waktu itu jamil berada berhampiran bukit bintang untuk mengambil sesuatu.


Setelah jamil ceritakan kepada ( Christ ) masaalah jamil dan jamil ceritakan kepada beliau jamil berada berhampiran . dan jamil tahu apabila ( Christ ) datang ke bukit bintang atau menelefon pasti beliau mahu memberi sumbangan. dan jamil meminta beliau menunggu sekejap. tetapi kata beliau sebaliknya. beliau yng mahu memberi sumbangan sanggup menyuruh jamil menunggu di tempat jamil dan beliau berjalan kaki datang ke tempat jamil. Dah le nak beri sumbangan sanggup pula berjalan kaki Ya Allah jujurnya manusia ini. semoga Allah memebri keberkatan kepadanya walaupun dia bukan Islam.

Rezeki jamil Allah sudah tentukan. tidak dapat ke bukit bintang mencari rezeki. rupanya Allah sudah tnetukan yg memang rezeki jamil ada walaupun tidak dapat ke bukit bintang.

If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home