Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Sunday, July 24, 2011

Patutlah tak ingin membantu walaupun perkara baik .....



Sebagai seorang yang membuat kerja amal jamil juga aktif dalam politik demi untuk memastikan negara ini adil. untuk semua. tapi jamil tahu membezakan waktu berpolitik dan beramal. dan
sebagai seorang yang memuat kerja kebajikan dan telah mempunyai persatuan sendiri http://ppkskl.blogspot.com . jamil sebagi pengerusi persatuan telah menghantar surat memohon sumbangan bagi menjayakan aktiviti persatuan untuk menyelamatkan kucing kucing terbiar.dan salah seorang yg jamil hantar surat memohon sumbangan ialah presiden permata negara iaitu Datin Seri Rosmah Mansur.

dan amat mengecewakan surat yg jamil terima mengatakan mereka atau permata negara tidak mempunyai peruntukan untuk membantu. begitu juga jabatan perdana menteri tiada peruntukan untuk membantu.sednagkan kalau kita fikir secara rasional atau kalau otak kita tidak rosak dna boleh berfikir jika perdana menteri , seorang yg di canagkan sebagai seorang yg kononya menyayangi kucing ikhlas untuk atau berjiwa penyayang.pasti banyak jalan untuk beliau atau isteri beliau ytg juga presiden permata negara boleh membantu.

kalau perdana menteri atau perdana menteri kedua ( rosmah ) benar benar seorang yg berhati mulia, atau berjiwa mulia. kalau mereka tidak mahu membantu pun hanya segai sekali panggilan telefon sahaj bersusun orang boleh membantu jamil menjayakan kerja mulia ini. itupun kalau benar benar ikhlas. atau berhati mulia. tapi apakan daya walau sekaya mana, walau setinggi mana pangkat, walau sebesar mana kedudukan kalau di lahirkan tidak mempunyai hati dan perasaan atau mempunyai sifat lebih hina dari bangsa kafir inilah jadinya.
Manusia berlakon di mana mana ( pretanding and pretander )


Patutlah Untuk membantu kerja amal jamilkucing tidak mempunyai peruntukan ,rupa rupanya wang habis di gunakan untuk membeli cincin emas yang berharga 24 juta. inilah dia yang selalu jamil kata. tiada satu pun orang kaya atau berada atau berpangkat kalau dari kalangan bangsa melayu yg mempunyai hati dan perasaan. tak lebih dari menyalak bagaikan anjing gila atau anjing kelaparan.jamil akan keluarkan lagi semua yg jamil minta sumbanagn termasuk dari sultan dan tokoh koperat melayu. banyak. tapi yg beri sumbangan hanya satu je ahli perhiagaan berbangsa CINA.

http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/07/cetakan-borang-kastam-diubah-untuk.html

http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/07/siapa-sebenarnya-abd-najid-razak.html

http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/07/imelda-rosmah-dan-cincin-nilai-rm244.html



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home