Friday, July 29, 2011

Ynag kaya bertambah kaya yg miskin papa kedana.....

APA PANDANGAN ANDA SEMUA . SILA BERIKAN PANDANGAN .....

Jamil ada kenal dengan seorang wnaita ni termasuk seluruh ahli keluarganya memang dan lama tak perlu jamil sebut namanya. dia ni sekeluarga memang dah di kenali sebaga jutawan atau orang kaya.memang kaya snagat.kereta sahaja 7 buat ,bukan proton ok. mercedes, betley, daimler. bmw dll. rumah nya kalau tak silap jamil 13 juta. di lereng bukit di changkat tunku. kalau sebut cangkat tunku ko ornag paham la. mana ada rumah bawah 10 juta disana.

Si isteri ni pangkat mak cik la. tapi dia tak benarkan jamil panggil begitu .dia mahu jamil panggil dia kakak. memang dia baik hati jamil tak nafikan. walaupun ada sdr sdr dia macam celaka. belagak. tapi dia ni memang baik. jamil tak nafikan. jamil call dia jawab. tinggal pesan dia balas. hariraya kalau jamil datang dia tak ada .lepas tu dia akan call suruh datang hari lain.dia baik dengan jamil sebab jamil pernah tolong dia. yang mana anak dia telah di malukan dalam internet.dgn cerita cerita lucah dari bekas bf dia. dgn foto foto tak senonoh. dgn pertolongan kawna jamil kami berjaya membuang semua itu.


Di pendekkan cerita apabila persatuan jamil berjaya di tubuhkan. banyak jamil menghantar surat memohon sumbangan bagi menjayakan aktiviti persatuan.ppkskl. salah seorangnya wanita ini lah. jamil hantar surat bersama detail detail persatuan dan kerja kerja yg jamil jalan kan. apa yang amat jamil terkejut ialah sms yang beliau balas kepada jamil bunyinya begini.


( JAMIL AKAK NI TAK BERKERJA MANA AKAK ADA DUIT NAK SUMBANG .JAMIL PAHAM LA YE.SEMOGA JAMIL BERJAYA )

Terus terang la jamil cakap jangan kata sumbang 1000 atau 100 ,kalau dia sumbang 1.000,000 sekalipun duit dia belambak lambak lagi. tapi itulah bangsa kita melayu. so tak perlulah ada orang melayu kata kepada jamil ornag melayu yg kaya baik hati pemurah. tell someone els not me. i know them alotts...Apa pandangan anda semua pencinta haiwan



If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.