Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, September 10, 2011

Jangan Berlagak bagus. sangat.cermin diri.




BERILAH KEADILAN KEPADA SEMUA WAAEMAH MUSUH KITA PUN.Kalau ko orang islam. jgn ikut perangai kafir.


Jamilkucing memang di kenali ramai , jadi jamil tentu ada kawan dan ada musuh. ornag yang memusuhi jamil pasti menunggu masa untuk mengerjakan jamil. membusukan atau menhentam jamil betul tak. di rumah jamil ada dua bilik. kucing jamil di asingkan yang betul betul elok dan sihatd alams atu bilik. manakala yg baru jumpa. sakit, berkudis berkurap,.cacat di satu bilik lain. selagi mereka tidak elok sihat atau baik mereka tidak akan di pindahkan ke bilik lagi satu.


Ok katalah suatu hari jamil ke mana man luar negara ke. pastu katalah ada ornag nak tunjuk baik tanya dekat beberapa orang yb dia fikit kamcing dengan dia. atau orang yg dia tahu bencikan jamil. dia bertanya jamil ke luar negara so siapa jaga kucing kcuing dia. orang ini akan pura pura marah, risau, berlakon baik. kononya sayangkan kucing kucing tu. so dia pun ajak beberapa ornag. panggil reporter ke , panggil ornag dari SPCA yg memang jamil tahu tak sukan jamil. pergi ke rumah jamil dna pecah masuk. masuk masuk termasuklah bilik kucing kucing yg tengah sakit dan teruk. kemudian penncinta pencinta haiwan yg jujur dna ikhlas dengar mereka pun akan turun sama. dari cerita ulat ulat mula mula tadi pencinta haiwan ini pun percaya. dna marah.

So cubalah ko orang fikir dna cakap apa orang orang ini akan cakap. mereka pasti akan cakap jamil abused animals. jamil siksa kucing, jamil tak beri kucing makan, jamil menginaya kucing.betul tak akan hebok satu negara.semua akhbar akan keluar. tv akan keluar.ahli ahli politik murahan akan tonjolkan muka seolah olah mereka animals lover ( fuck them ) akan keluar kenyatan kenyatan dari pencari pencari publisiti murahan. spca akan buat kenyatan ,akan timbul berpuluh FB FB yg mencerca jamilkucing

Akan timbul FB,FB 100.00o mahu jamilkucing di penjarakan, 1.000.000 maju jamilkucing di hukum. jamil kucing di tohmah, di hina , di caci maku hamun, di cerca sesuka hati terutamanya mereka mereka yg sakit hati dgn jamil kucing , ornag ornag seperti linda jay, prince lastic , aida ris, johan meow, usop santurion, dollah senget atau perempuan perempaun melayu yg mengaku diri silam tapi tak tahu hukum islam. akan menghentam jamilkucing sehabis habisnya. bukan apsla kucing sebenarnya tetapi pasal pastikan jamilkucing di busukan.

Jamil kucing langsung tidak di beri peleuang untuk menerangkanya, langsung tidak di beri peluang untuk explain, langsung tidak di beri runag untuk memberi penerangan. di sumpah seranah, di caci maki, di hentam keromok. keadilan sudah tidak di endahkan langsung tidak di pedulikan. polis di panggil. jamil di baw ake balai polis. banyak yg ikut. jamil beri laporan kepada polis , jamil terangkan situasis ebenarnya. dan dengan kebijaksanaan polis yg tahu undang undnag dna keadilan mereka lepaskan jamil dan tidak menangkap jamil , maka ulat ulat yg ikut tadi tidak paus hati , on laptok, twitter, fab tulis mcm mcm. syarat mereka puas hati. kali ini bukan jamil sahaja di hentam dnegan polis pun mereka hentam.

Sedangkan polis tu tahu yg ada sebab sebab itu semua terjadi dan ada sebab musabah jamilkucing tidak layak di tahan. jamil kata begini sebab jamil tahu dan ikhlas dari hati jamil polis selagi tidak melibatkan ahli politik ,selagi tidak di suruh ahli politik kerajaan mereka akan jujur dan telus. tapi ulat ulat ni tak puas hati. mereka akan cari berbagai jalan untuk busukan nama jamilkucing.tetapi kena ingat ornag ornag seperti ini sambil mereka menyelam mereka akn minum sedikit air juga. oang oorang yg benar benar pencinta haiwan tadi buat la kerja. mencari siap sanggup ambil kucing jamil ini. mencari keluarga angkat. mereka jujur sebba mereka ingat betullah jamilkucing ianay kucing. tetapi ulat ulat tadi akan cari peluang. nak tolong tapi duit tiaada . itu perlu ini perlu. makan salah seekor ulat tu bagi idea. kita suruh masukan wang dalam satu akaun.

Orang orang yg benar benar sayangkan haiwan cintakan haiwan pasti akan memberi sumbangan . tetapi siapa yg berkuasa terhadap wang tersebut kita tidak tahu. berapa jumlah kita tidak tahu .orang yg pencinta haiwan yg datang membantu tadi mereka tidak ambil tahu pasal wang.yg mereka tahu nak menolong haiwan haiwan itu. kemudian timbullah beberapa persatuan ke. kumpulan ke yg pencinta kucing nak beri pandangan dan nasihat tetapi di tolak mentah mentah. tulisan tulisan mereka didelete. sebab apa? sebab mereka ini boleh memecahkan rahsia yg sebenarnya. cerita ini hanya rekaan tetapi is seperti apa yang berlaku baru baru ini..Tamatttttt.

MUKADIMAH CERITA. ...

1) Adakah kita memberi keadilan kepada tuan punya hotel kucing.
2) Adakah kita memberi peluang secukupnya kepada mereka berdua untuk menerangkanya.
3) Jamil sama sekali tidak percaya mereka berdua snaggup menginaya kucing.
4) Pada jamil mereka tidak menginaya haiwan menipu orang mungkin.
5) Benarkah ornag yg kononya membantu haiwan yg mana sebelum ini tidak di ketahui .
6) Benarkah kumpulan itu benar benar animals lover atau pilih bulu animals lover.
7) Kenapa mereka tiba tiba timbul sedangkan sebelum ini tidak kedengan pun kegiatan mereka.
8) kenapa ada kumpulan yg terbukti pencinta haiwan mahu sama sama membantu tidak di pedulikan.
9) Kenapa marah atau melenting apabila ada ornag menyindir mereka
10) Ikhlaskah mereka dalam hal yg melibatkan haiwan atau sekadar mencari nama.
11) Kalau ikhlas kenapa mereka tidak berdaftar dengan kerajaan.
12) Lepas kes ini selesai adakah mereka akan memburu penginaya haiwan lagi atau sekarang memuji kucing kucing import. atau sekarang menunjuk nunjuk kucing kucing mahal yg mereka ada. atau hanya menunggu peluang lain untuk mencari nama dan wang.atau boleh di katakan ANIMALS LOVER BERMUSIM!!!!!!!!


CERITA INI TIADA KENA MENGENA DENGAN SESIAP PUN HANYA REKAAN JAMIL SAHAJ. JGN ADA SESIAPA NAK TERASA ATAU TERSENTAP. TAPI KALAU DAH TERMAKAN CILI MEMANGLAH PEDASKAN.

BERILAH KEADILAN KEPADA SEMUA WAAEMAH MUSUH KITA PUN.Kalau ko orang islam. jgn ikut perangai kafir





If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home