Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, September 1, 2011

Berhentilah berlakon baik atau tunjuk bagus...



Tiba tiba negara di kejutkan dengan kisah kucing yang di hatar untuk Boarding tetapi di biarkan , maka meracaulah ornag-orang yg menghantar kucing kucing mahal mereka. kcuing kucing import mereka. tiba tiba timbul beratus beribu menyalak menyalak tentang ketidakadilan. tentang inaya kucing,tentang penderaan, tentang tidak puashati tentang animals abused dll. beratus beribu tiba tiba timbul sebagai aniamls lover. dan yang hairannya mostly off them are melayu. hairan hairan !!!

Betul ke mereka ini real animals lover atau orang yg menghantar kucing import atau kucing mahal mereka tapi tak terjaga atau orang yg hanya mahu mencari populariti ,atau ornag yg suka tunjuk baik. where this people came from. atau hanya menyalak sebab tak payah keluarkan wang atau tak payah keluarkan duit. tapi cuba kata kalau nak beri pendapat nak mengutuk kena keluarkan wang are this people will hsout like that.

Yang menghairakan jamil berbelas tahun buat kerja amal nak cari orang melayu yg betul betul ikhlas sayangkan haiwan dan sanggup keluarkan wang untuk membantu haiwan dari kalangan ornag melayu amatlah susah. nak cari orang yg benar benar ikhlas ( bukan nak membodek ) mcm en Sharul Nizam Ab Rahim .Ir haji bob , Hall Liam , kak shu , dan beberapa yg lain amatlah susah. bertahun tahun baru jumpa satu dau orang. jadi mana datang mereka mereka ini.

Tiba tiba muncul elizibate wong , tiba tiba muncul nurul izzah, tiba tiba muncul latifah koyak. aik who are this people. are they animals lover real animals lover or just try to get ceeep popularity. tanya elizibate wong apa jadi dengan permohonan jamil kucing untuk mendapatkan tanah bagi membina tempat kucing kucing terbiar , apa jadi ? she only care about money no animals. she said to MB that no one will pay to enter that kind of place. What ahppen to tah permohonan . apa jadi kenapa tuduh jamilkucing yg ikhals membantu haiwan secara sendiri memberi dadah pada kucing. apa bukti. murah sangat kah dadah.

Tanya Mb selangor bagaimana permohonan jamilkucing untuk mendapat sumbangan sebanyak rm 100 ribu untuk membina tempat kucing kucing terbiar berapa Mb beri ? nak tahu! hanya rm 1000/ apa boleh di buat dgn seribu. tanya nurul izzah tentang sms dari jamil memohon untuk mendapatkan sokongan bagi memohon tapak bazaar ramadhan di bukit bintang .dapat juga rezeki untuk kucing kucing dan persatuan jamil. tanya beliau ada beliau buat apa apa. tanya latifah koyak where she is before when we aniamls lovver need support. where ?

Tanya mereka mereka ini yg kononya animals lover. berbulan jamilkucing buat advertisment di meraka fb, blogs, forum memohon sumbangan bagi menukar 25 kandang kucing lama tetapi hanya beberapa orang yg jamilkucing kenal je yg datang bantu. di mana mereka. want to tell me they dont know. off couse they dont know. they didnt care about stray cats. that the fact. they didnt enter fb about stray cats. they only enter fb about imported cats. where are they when person like jamilkucing need help and support. where? sampai sekarang baru 12 kandnag sahaja yg berjaya di tukar.

Tanya koperat koperat melayu yg banyak aku hantar maklumat diri, apa yg aku buat, apa yang aku nak buat. sebaiks ahaj persatuan aku di luluskan ROS. apa jadi. tentang permohonan sokongan dna sumbangan itu semua. dah berbulan diam sahaja , 25 koperat melayu 1 koperat cina. yg aku dapat hanya dari koperat cina. tapi mana koperat melayu.

Jadi pesanan jamilkucing manusia biasa ini tak payahlah menyalak bagaikan anjing untuk tunjukan yg kita kerja tetapi di hati tiada langsung , awak semua maki hamun 2 orang dari syarikat pecknote itu .adakah awak terbukti lebih baik dari mereka. atau hanya setakat suka menunjuk nunjuk baik dna mencari populariti murahan. adakah kalau semua kucing itu stray cats adakah kamu semua akan menyalak juga. adakah elizibate wong akan turun,adakah latifah koyak akan turun,adakah yb nurul akan turun.

Jamilkucing tahu dgn tulisan ini akan ada yg menyalak. mengutuk, memaki hamun, menghina ,mencaci jamilkucing keran memebri pendapat yg bertentangan dgn mereka. tetapi aku jamilkucing tak ambil kisah. dari dahulu lagi aku di hina , di kutuk , di caci , di tuduh macam macam sampai beberapa kali jabatan haiwan menyerbu rumah lama aku.tetapi terbukti tidak benar. sampai aku hampir nak berparang dgn orang jabatan haiwan kerana dah naik fed up. apa orang tak tuduh aku beri dadah , jampi, animals abused , inaya binatang, mengunakan binatang untuk wnag. tetapi aku tetap di sini membuat kerja amal aku. tapi mana yg suka menuduh tu.mana mereka. apa kejayaan mereka. dan dan dan yg banyak menuduh dan menfithnah itu bukan cina bukan india tetapi orang kita MELAYU.

Cukuplah , sudahlah berhentilah tunjuk bagus berhentilah tunjuk baik. berhenti menjadi pretanding and pretander. aku tahu ko orang tidak akan dapat menerima kata kata aku ini. so be it. i dont care. aku tak takut sesiap pun waaemah PM sendiri. yang aku takut hanya Allah dan doa doa kucing kucing terbiar yg aku selamatkan. berhentolah bercakap sebaliknya buat kerja. setakat menaip dalam internet cant help animals. jgn kerana kamu bela seekor kucing sudah membuktikan yg kamu animals lover. oklah cukuplah apa yg aku taip. kalau ikhlas fikirlah sendiri.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home