Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, August 17, 2011

Wild animals love human..Why human cannot love Animals ????












For Almost 3 years since i starting have my 2 monkey i always worried that they might attack small kids. so when ever people want to take pic or video their kids with my monkey i won allowed it.but i am totally wrong. i never think that actually monkey really love small kids. and women but they hate guys. Yesterday while i am in bukit bintang resting and chit chat with my friends. one of my friends kids try to play with my male monkey JK. i just let them play with my eye on it. and always prepare to do any action if anything happen. it make me shock when i see JK totally love that boy.



Dari mula saya membela berok iaitu 3 tahun lepas antara perkara yang saya jaga ialah tidak membenarkan mana mana kanak -kanak dekat dengan berok jantan saya sebab saya selalu dengar dari orang ramai berok jantan akan serang kanak kanak. jadi saya sentiasa berjaga jaga.banyak pelancong terutamanya dari negara arab mahu anak mereka bergambar tetapi saya tidak berani. rupa rupanya saya amat tersilap besar.inilah padahnya kalau kita selalu mendengar nasihat dari orang yg tidak tahu apa-apa tetapi suka menunjuk pandai berkata-kata.



Saya memang tersilap besar. rupa rupanya berok jantan amat menyayangi kanak-kanak. sebab itu apabila dia nampak kanak-kanak JK akan membuat wajah muncung ke arah kanak-kanak tersebut. dulu saya ingat betullah berok jantan mahnu menyerang kanak-kanak. tetapis ebaliknya. tiga video yang saya sertakan menunjukan yg banyak orang silap. dan dari situ juga memberi pengajaran kepada saya jangan dengar ornag yg suka berlagak pandai tetapi
sebenarnya bodoh.



Begitu juga kucing dari dulu lagi jamil jumpa baik di bukit bintang mahupun dalam alam cyber.cerita lebih tapi habok pun taka da. cerita pasal kucing mereka no 1.tapi bila tanya ada bela kucing? jawabnya tiada . ada bela kucing? jawabnya kucing import. talk too much but nothing. and olso empty promise.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home