Tuesday, August 9, 2011

DO NOT MIX POLITIC AND CHARITY






KALAU YA NAK SOKONG PARTI PUN JANGAN LA TAKSUB SANGAT NANTI ORANG KATA BODOH BAHALOL.MALU..

Baru baru ini dalam satu majlis . jamil bersembanglah dengan beberapa orang yang berpangkat mak cik dan kakak yang memang jamil tahu ornag kuat PKR . so jamil cakap la. persatuan jamil dan di luluskan oleh ROS jamil dah buat kerja amal lama. jamil tahu bagaimana susahnya untuk mencari sumbangan. jadi jamil cakap la. jamil nak hantar surat kepada pemimpin negara , pemimpin umno, koperat umno untuk dapatkan sumbangan bagi persatuan yg jamil tubuhkan. jamil cakap jamil nak hantar termasuk Rosmah Mansur.

Tau tau mari seorang kakaK ni terus cakap jangannnnn . jangan ambil duit dari umno , duit mereka duit haram. tekejut gak jamil bila dengar. ni apa kena mengena politik dgn kerja amal ni. awat la bodoh sangat.kalau ya sokong PKR sealipun tok sah la dok taksub sangat , tang mana duit tu haram. mana tahu duit tu haram. tak kan semua duit mereka haram. dan lagi satu jamil buat kerja amal. jamil beri haiwan haiwan terbiar makan , haram ke tidak ke itu antara mereka dengan Allah .

Sama juga macam pernah ada orang kata dekat jamil , jangan ambil duit dari cina haram. apa punya kerja gila. MOHON AMPUN MAAF CAKAP LA kalau jamil ikut cakap orang itu mampos jamil tak bulih buat kerja amal. kalau nak harapkan bangsa sendiri di bukit bintang jamil mampos terus. kucing kucing mati tak makan. hanya melayu melayu dalam internet je yg jamil jumpa mempunyai hati dan perasaan.

Jadi nasihat jamil kepada orang yg sewaktu dengan kakak tu. tok sah la dok taksub sangat. kalau jamil nak harapkan duit dari mana mana Pemimpin PKR atau Oarng Oarng PKR sumbang demi untuk membantu jamil tak payah lah. Anwar ibrahim sendiri pernah ada hati nak beri sumbangan.sedangkan dia pasti tahu apa jamil buat. pernah hulur 10 sen ke 50 sen ke. minta tolong dah berkali.kerajaans elangor habok pun taka da. elizabate wong janji hanya tinggal janji. tapi hapah pun tak ada. jadi nasihat jamil aku buat kerja amal. so dalam kerja amal aku tak main politik. pergi mampos dengan politik ,

DO NOT MIX POLITIC AND CHARITY.

If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.