Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Tuesday, September 4, 2012

Sumbangan Untuk Membina Taman Kucing

JKCR Animals Care




Assalamualaikum semua.


Setelah berusaha dari barbagai cara , berbagai usahan, jumpa menteri itu menteri ini , pengarah itu pengarah ini. kerajaan itu kerajaan ini dengan hanya tujuan ikhlas utnuk memohon sumbangan ,sokongan dan pertolongan untuk membina sebuah tempat berkumpul kuicng kucing terbiar dan di jadikan taman perlancungan lengkap dnegan resort atau hostel untuk pengunjung dan pelancong tetapi saya Jamilkucing hampa sesangat kerana tiada satu pund ari mereka mereka ini ikhlas untuk membuat.

Jadi dengan ini Jamilkucing akan berusahan sendiri untuk membina tempat tersebut , Jamil sendiri mempunyai sebidang tanah sebesar padang bola di di sebuah tempat di perak. dan jamil bercadnag untuk membina taman kucing tersebut di sana. tempat yang cnatik. bersebelahan sebuah sungai . dengan suasana kampong elok untuk di jadikan tarikan pelancong , Jamil akan berusaha sendiri dengan mendapat bantuan sokongan dari orang yg benar benar pencinta haiwan pencinta kucing , orang yg jujur dalam mencintai kucing.

Segala nasihat dan pandangan ornag yg telah jamil ikut termausk menubuhkan sebuah persatuan tetapi semuanya hampa. malah menjadi kusut dan kalang kabut. adalah lebih baik kita melakukanya sendiri dari ramai ramai. jadi sesiapa yang benar baner mahu tempat seperti ini di adakah sudikanlah menyumbang di no akaun yg jamil sertakan di bawah. jamil juga memperlawa sesiapa yg ikhlas dan jujur untuk menjadi penjaga akaun dan pemantau. secara sukarela. jangan mengharapkan gaji kerana jamil tidak mampu membayar gaji buat masa ini.


Anggaran yg jamil perlukan untuk memulakan pembinaan tempat ini ialah rm 300k. ya mungkin ada yg ketawa. tak mengapa. jamil mahu rm 300/ kerana memikirkan semua dari A-Z . Jamilkucing tidak mahu tersangkut di tengah jalan. Kerana jamil serius untuk membina tempat ini bukan hangat hangat tahi ayam. setiap yang menyumbang mestilah menghantar masage, pm, email memberitahu jumlah dan sumbangan untuk taman kucing. nama nama mereka akan di rekodkan . sokonglah jamil jika anda benar benar ikhlas dalam membantu haiwan terbiar. jamil amat berharap tempat ini dapat di bina pada pertengahan 2013.

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Support Me To Builds This Place


0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home