Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, May 15, 2013

Misi menyelamatkan Berok


 Email kepada Pengarah Perhilitan



Salam Tuan , ada seorang kawan saya pemandu teksi beritahu saya ada orang membuang seekor berok. usia dalam lingkungan 3 tahun di tepi jalan berbukit dari arah ampang ke hulu langat. kedudukan tempat tersebut ialah satu kilometer selepas menara tinjau. berhadapan dgn sebuah restaurant Thai. ia kawasan hutan tetapi ada sebuah restauran atas bukit . di seberang jalan berhadapan dgn pintu masuk ke restaurant . ada penghadang jalan dia selalu berada di situ. kalau tiada berok tersebut duduk di sepohon pokok rendnag hujung penghadang,,



Saya telah ke sana untuk menunjau. dan membawa sedikit makanan dan saya berjumpa. memang jinak. cuma kita sebagai bukan tuan dia kenalah berhati hati. mmg banyak ornag yg meletakan makanan . tetapi tiu tidak penting bagi saya. yg penting jalan itu mmg busy. dgn laluan segala jenis kenderaan dan jalan yg lurus. jadi semua kenderaan laju. jika pihak tuan mahu saya membantu untuk menangkapnya saya bersedia bila bila masa. kesian saya tengok kurus kering. kalau nak di bezakan dgn berok saya 3 kali ganda berok saya perutnya.

Sekian terimakasih
BERBAKTI KEPADA HAIWAN








MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home