Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Friday, May 23, 2014

Just rescue cat and kitten



 Semalam pagi terima panggilan telefon dari seseorang beritahu baru baru ini ada kucing terbiar telah melahirkan anak sebanyak 5 ekor di hadapan rumah beliau. beliau telah mengambil dan menjaga dengan elok. malah semuanya sihat sihat belaka. sekarang sudah berumur hampir 5-6 bulan. tetapi dis ebabkan kerja beliau .kucing kucing ini terpaksa sellau di tinggalkan di rumah.bersendirian.

Sekarang beliau selalu kena ke outstation dna beliau tiada pilihan. masaalah beliau stau lagi ialah apabila berjiran dengan bangsa sendiri yg memang . kita sendiri paham sifat dna hati budi bangsa kita. memang sewaktu jamil sampai beliau sudah menangis tak henti henti. sehingga jamil nak ambil pun serba salah. jamil tetap memujuk beliau dan berjanji akan menjaga dengan baik.

Dalam banyak banyak orang yg jamil jumpa sewaktu nak menyerahkan kucing.banyak yg menangis atau menitis air mata tetap[i Kak Latifah lah yg buat jamil betul betul tersentuh. jamil berjanji kak.insyaallah mereka akan selamat bersama jamil. akak tenangkan hati. selalulah masuk facebook.jika rindu.





  Walaupun kucing kucing ini bukan kepunyaan kak Latifah ,ia kucing terbiar yg beliau tolong jaga kerana beranak. tetapi sewaktu menyerahkan kepada jamil kak Latifah menyerah Rm 300/ kepada jamil iaitu rm 50 seekor. itulah dia bukti keikhlasan seseorang. kucing tu bukan dia punya pun.tetapi tanggunjawab ,beliau tahu tanggungjawab. semoa Allah memberkati beliau.insyaallah


DONATION FOR ABANDONED ANIMALS!! 

MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

 BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home