Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, November 11, 2009

Pembatalan ke Rancangan Oprah Winfrey Show ..

Bermula dari Mei 2007 apabila wakil dari oprah winfrey show datang ek kuala lumpur bertemu jamil kami telah mengadakan beberapa pembincangan .ini kerana tempat yang jamil nak di bawa itu jauh , juga jamil bukan pergi seorang sebaliknya jamil , skuter dan 12 ekor kucing yg di pinta. so jamil kena pastikan semuanya mengikut keperluan yg jamil perlukan. ada beberapa syarat yang jamil kenakan. antaranya .

1) Jamil di benarkan membawa 20 orang pengiring .
2) Semua di tanggung oleh Harpo studio iaitu syarikat television oprah sendiri.
3) Oprah mesti menyediakan kapal terbang beliau sendiri.
4) Segala pembelanjaan jamil dan pengiring jamil di sana mesti di tanggung oleh pihak oprah.
5) Bayaran yg telah kami persetujui.dalam pembincangan ke dua tempoh hari. Bayaran mesti di bayar separuh sebelum jamil balek usa. dan bakinya mesti di buat sebelum jamil bertolak pulang.
6) Jamil tidak mahu kucing-kucing jamil di kurantin oleh mana-mana pihak tak kira malaysia atau usa. ini kerana mengikut prosedur kucing haiwan mesti di kurantin selama 2 minggu sebelum surat di keluarkan. jika di kurantin jamil tahu orang yg menjaga makan minum haiwan-haiwan ini buat kerja ala kadar.tambah lak kalau yg jaga tu melayu.
7) Kucing-kucing yang di bawa mesti di tempat di sebuah bilik hotel bersebelahan bilik jamil atau di bilik jamil sendiri.
8) pihak oprah mesti menghantar seorang yg tahu menjaga haiwan untuk menjaga kucing-kucing jamil di malaysia sepeninggalan jamil.

Semua di persetujui oleh pihak oprah .cuma yang di perengan ( 6 ) sahaja pihak oprah perlu mendapatkan kebenaran pihak veterinas usa dan malaysia. dan keputusanya pihak veterinas usa tidak membenarkan mana-mana haiwan amsuk ke usa tanpa di kurantin.dan ini yang jamil tidakd apat terima. biarlah apa orang nak kata. disebabkan ini jamil terpaksa mengambil keputusan untuk tidak pergi. tak mengapalah mungkin tiada rezeki buat jamil di rancangan oprah winfrey.

Perbincangan kami kelmarin berlangsung dengan baik.kami sama-sama bersetuju dan jamil tak perlu pulangkan 20% yg telah di beri. jamil tidak dapat mengambil foto sebab atas permintaan pihak oprah sendiri.



Help me to help abandoned animals. but if you have HEART..

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home