Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Friday, January 8, 2010

Babykey Half Past Dead

Untuk kali kedua babykey nyaris mati kerana kenakalanya. hari itu dia pengsan apabila terkena kejutan elektrik apabila memanjat tiang elektrik depan rumah.yang menyebabkan jamil memotong separuh dari pokok mangga. setelah di beri penafasan mulut ke mulut alhamdullilah dia kembali bernafas.
Kelmarin babykey nyaris mati sekali lagi. jamil rasa jika jamil lambat 2 minit babykey hanya tinggal foto dan video sahaja. ini kerana dia telah tercekik. sewaktu jamil mencuci kandang mereka setiaps eekor akan jamil tambat dengan tali pendek supaya mereka tdiak menggangu. entah macamana clip tengkok babykey tersangkut di pagar kandang yang mana menyebabkan dia tercekik. tetapi masih boleh bernafas. di bahagian abwah pula adalah shaki berok betina jamilyang mana memang cemburu dekat babykey. apabila babykey lemah kakinya terjuntai ke bawah.dan apabila shaki nampak dia terus menarik tanpa berhenti. ini menyebabkan tengkok babykey terus tercekik dan dia tak boleh menjerit keriau.
Jamil tengah mencuci skuter.dan ketika jamil masuk untuk ambil berus. jamil tengok babykey terjuntai dan lidahnya terkeluar.jamil panggil dia diam.jamil terus buka kandang tengok babykey sudah tiada. walaupun panic jamil tidak lupa apa yang sepatut di lakukan. jamil mengepam dadanya. sambil membuat penafasan mulut ke mulut. akhir seklai jamil menjolok jari ke kerongkongnya yang membuat dia termuntah .dan tersedar tetapi sanggat lemak. untuk kembali bertenaga memakan masa 2 jam. dan untuk betul betul ok dari pukul 7.00ptg hingga ke 2.00 pagi. demi memastikan dia ok jamil sentiasa berada di sisinya termasuk dia tidur dengan jamil. takut gak.sebab sejak sedar dia terus diam, kelakuan dia macam memory hilang. bila ok jamil beri makan tapi bukan buah yg dia makan sebaliknya jari jamil.
Esoknya babykey kembali normal dna macam setan balik. lompat sana lompat sini macam berok ( eh memang dia berok keh keh ekh ) alhamdullilah bersyukur jamil ke hadrat ilahi babykey ok.


Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home