Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, February 20, 2010

Perangai melayu



Berok pakai baju / seluar anak dara melayu terkejut berok.tapi mereka pakai buka sana buka sini mereta tak terkejut berok. itulah orang melayu....

Jamil selalu membawa berok-berok jamil berjalan bersama jamil.setiap hari jamil akan membawa berok yang paling kecil mengikut jamil bersama kucing ke bukit bintang, dan setiap berok jamil mesti di pakaikan baju dan seluar sebelaum mereka keluar. apabila balik senja .dan setelah siap segala-galanya termasuk kemas bilik kucing .nak bagi adil malam dalam pulul 10.00/11.00 malam jamil akan membawa 2 ekor lagi pula. yang besar. dan mereka juga akan di pakaikan baju dan seluar. selalunya jamil pusing bandar.ke dataran dan bukit bintang.atau ke downtown .tak berhenti saja ronda dengan skuter.


s elalunya orang melayu atau anak-anak dara melayu bila tengok berok-berok jamil .mereka akn berkata ayat yang selalu jamil dengat ( eee monyet tu pakai seluar / baju la. ) ( apela monyek tu pakai baju ) mereka hairan dan tekejut berok pakai seluar dan baju. cara mereka macam orang jakun dan tak pernah tengok. perasaan hairan mereka menunjukkan siapa mereka.

Tetapi mereka tidak hairan atau pelik bila anak-anak dara melayu pakai ketat, nampak seluar dalam , pakai tak senonoh, nampak tali sarong buah dada, nampak seluar dalam g string . pakai singlet sampai nampak pangkal buah dada. itu semua mereka tak hairan dan terkejut, sebaliknya berok pakai baju dan seluar mereka terkejut. betul jamil sedih sungguh tengok anak-anak melayu dara umur bawah 17 dah pakai mengalahkan sundal. mengalahkan pelacur jual diri. tidakkah mereka mempunyai ibu bapa. kalau ada mengapakah ibu bapa mereka membiarkanya.adakah kekurangan ajaran agama.




Surah Ghafir : 7-9

Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home