Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Monday, May 3, 2010

Rumah urut lebih ikhlas


Nilah satu satunya di malaysia ini yang ikhlas membantu jamil setiap bulan. sebuah spa atau rumah urut di atas tempat jamil parking setiap hari.tempat yg di katakan kotor oleh melayu yg belagak alim, tetapi mereka yang berbangsa cina ni lebih ikhlas dari melayu islam yg berlagak baik,berlagak kaya. jamil tak pernah min...ta pun dekat tokey spa ini.tapi dia ikhlas.

Mana melayu yg kononya baik, ikut agama, suka beramal, suka cari pahala, suka buat pahala, suka membantu , bercakap berdegar-degar,meletop.cerita melangit.mana dia melayu melayu ni. sekor pun tak ada hati perut nak sama-sama membantu membiayai kucing-kucing terbiar yg jamil bantu ini. cerita bukan main kuicng haiwan kesayangan nabi lah.masuk syurga lah, pahala lah.,tapi hanya setakat melalak di mulut. sebab itu aku menyampah dekat kebanyakan bangsa aku sendiri.


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home