Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Friday, December 3, 2010

Salahkah Jamilkucing Meminta Sumbangan ????

Busuknya Hati Perut MELAYU.not All But Some Of Them!!!!!!


http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=384289

Adakah seseorang seperti jamilkucing yg cuba membantu haiwan-haiwan ciptaan Allah secara ikhlas tetapi di pandang hina dan di kutuk oleh specis bangsa yang di panggil melayu , bangsanya sendiri. sedangkan bangsa lain yg bukan islam tetapi kafir menyanjung tinggi pengorbanan dna perbuatan jamilkucing. lihat di forum , lihat di blog bagaimana dia di fithnah , di kutuk , di caci oleh nickname -nickname yg semunaya melayu.
Betina melayu kelantan yang bertaraf Bohsia yang menjadi segala kepala penfithnah !!!!


Salahkah seorang seperti jamilkucing yg membantu kucing-kucing terbiar meminta sumbangan dan pertolongan dari yg di namakan manusia , kenapa orang yang berbangsa melayu yg sellau mengaku mereka islam mempunyai sifat dan busuk hati. salahkah seorang yg cuba melakukan kebaikan mengharapkan sedikit bantuan untuk sama-sama membantu haiwan-haiwan terbiar yang mana dalam ugama orang melayu sendiri iaitu islam menyuruh membuat kebaikan tetapi berbagai alasan di berikan apabila masuk bab membantu jamilkucing.
Betina lesbian yg menjadi pembantu dna penyokong penfithnah !!!!! nickname KIKILALA

Salahkah jamilkucing mengenakan bayaran terhadap orang ramai yg mahu mengambil gambar di bukit bintang, patutkah jamilkucing membiarkan sahaja orang ramai mengambil gambar secara percuma terutamanya melayu yg mana sifat dan hati budi mereka semuanya mahu percuma. salahkah?? kalau salah apa alasanya. jika tidak di kenakan bayaran siapa mahu keluarkan rm 3000 sebulan untuk makanan,ubatan kucing, siapa mahu keluarkan rm 2000 sebulan untuk rumah kediaman kucing dan jamil , bill air , bill api , di sebabkan jamil kucing tidak kaya tetapi di kurniakan Allah hatibudi yg baik terhadap haiwan sebab itu jamilkucing melakukanya. sebab kalau nak mengharapkan orang kaya, orang berkedudukan , orang berada , orang melayu semua itu tak akan terjadi.
Yang ni bini orang tak ada pendirian , main ikut je. pakai tudung konon islam tapi perangai dan hatibudi tak ikut islam. nickname hatemetoday...

Kenapakah sifat-sifat dan hati budi orang melayu yang dah sah islam , yang sepatutnya bagus , baik malah kalau di ikutkan dari penerangan agama islam seseorang yg beragama islam itu mestilah mempunyai sifat-sifat hati budi yang mulia, tetapi pada orang yang berbangsa melayu sifat dan hatibudi mereka terbalik. malah ada yang lebih teruk dan hina dari bangsa kafir. ini adalah kenyataan. sebutkan kebenaran dan kenyataan walaupun ianya pahit di dengar.
Ini pokok lalang , depan baik belakang macam haram jadah, dasar betina kelantan busuk hati perut. mungkin laki dia tak berjaya puaskan dia agaknya. nickname leotazz818

Betina tua ni marah sebab jamilkucing letak harga, wow dia ni bodoh ke bangang, selama setahun tak letak harga melayu ambil gambar letak 50 sen , rm 1, nak beli apa? beli kondom untuk kau leotazz818 !!!!!


Kenapakah orang tidak mahu bertanya soalan kenapa jamil marahkan orang yg mahu mengambil gambar secara percuma, kenapakah orang tidak boleh mengunakan akal fikiran ujntuk berfikir kenapa jamilkucing terpaksa mengenakan bayaran, kenapakah tahap pemikiran orang melayu begitu sempit dan dangkal sehingga sangat susag untuk berfikir kenapa kucinng-kucing itu di bawa ke bukit bintang , sebaliknya mereka lebih suka menunding jari , menuduh , menfithnah, mengata itu mengata ini sedangkan mereka mengaku mereka islam , melayu
sebangsanya dgn jamilkucing.

http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=384289


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home