Wednesday, January 26, 2011

Perempuan sundal anak melayu.( Update supaya melayu tidak mudah lupa )


Betina di atas yg pakai cermin mata ni namanya izan, dalam forum cari dia mengunakan nickname kiki lala . nampak baik bukan .dalam forum cari menfithnah jamil berbagai bagai. tapi diri sendiri ?? dulu waktu jamil duduk di perdana villa deluxe rumah mak dia block lain tapi dekat. dia pulak duduk rumah lain atas dari rumah jamil kenapa??? sebab dia ni lesbian. pengkit la parthner dia. tu yg dalam foto tu. diris endiri etruk nak fithnah orang dasar betina sundal.

Betina ni pulak dalam forum cari mengunakan nick name hatemetoday , nampak baik kan. pakai tudung ,kononya tahu hukum hakam agama, tapi masuk forum cari tengok bagaimana dia menghina,mengutuk,menfithnah jamilkucing. kalau tak silap betina ni betina KELANTAN .


Huh yang ini dalam forum cari dia mengunakan nickname ati1402. kerana geram tak dapat pinjam rm 1000/ buat fithnah dekat orang yg pernah tolong dia, pernah bagi makan dia. nampak baik kan pakai tudung tapi eh cam chip munk le pulak. kejap buka, kejap tutup. pakai tudung macam perempuan islam tulin. yukk. demi allah jamil terjumpa foto dia dalam handphone yg jamil bagi pinjam dia bercium mulut dgn boyfriend dia. bukan muhrim dia. islam ke. pelacur kot. tu yg dok fithnah jamilkucing tu rahsia terbongkar. yang ini memang sah betina KELANTAN, busuk hati perut.


Betina tua ni dalam forum cari mengunakan nickname leotazz818 .nampak perempaun melayu islam kan, tapi perangai kalah orang kafir. menfithnah, mengutuk menghina orang islam ke.baik tak payah pakai tudung.dah tua masih tak bertaubat. sedarlah diri. Allah nak ambil nyawa orang kita tak tahu . awak tu dah berlaki,berana pinak. betina tua dari KELANTAN memang busuk hati.

Nak tengok fithnah mereka sila ke

http://mforum.cari.com.my/archiver/?tid-384289-page-.html

Banyak yg menfithnah dan mengutuk ,tapi jamil tak kenal.yg berempat ni orang yg pernah datang ke rumah macam peminta sedekah, tunjuk bagus , tunjuk baik, ini satu bukti kenapa akus elalu kata kafir lebih elok dari melayu.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.