Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Monday, December 5, 2011

Bakal Taman Kucing



Alhamdullilah insyaallah impian peribadi jamilkucing khasnya impian ppkskl am nya pasti akan jadi kenyataan , dalam lawatan bersama rombongan ppkskl hari ini di Taman Botani bukit cerakah Pengurus Taman Botani En Mohammad Gadaffi telah menyarankan ppkskl mengambil alih taman arnab yg telah di tinggalkan untuk di jadikan taman kucing.




Menurut beliau pihak taman botani akan membersihkan, memperbaiki apa yg rosak, mengadakan apa sahaja yg ppkskl pinta untuk menjadikan tempat ini taman kucing.termasuk memagar sekeliling tempat tersebut. pada pandangan peribadi jamilkucing memang tempat tersebuat sesuai untu kami mulakan. kerana segalanya telah siap ada. bangunan , sangkar sangkar ,kelengkapan api dna air. suasana hutan yg nyaman.


Kepada penyokong kami, penyokong ppkskl penyokong jamilkucing dan pencinta haiwan doakan bersama sumbangan bagi kami menjayakan impian seluruh pencinta haiwan .mualakanlah sekarang.mulakan'




If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home