Friday, December 2, 2011

Sakit sakit kerja jgn tuang



Sekarang dah seminggu jamil di timpa kemalangan.dan seminggu tak ke bukit bintang . kecederaan dah alhamdullilah beransur baik. tapi masaalahnya kulit dah mula mengelupas dan timbul kulit baru. kulit baru mcm baby. tapi bila kena panas rasa skait.jadi jamil memang tak akan keluar rumah kalau panas. sakit skait macam ni pun bukanlah alasan untuk meninggalkan kerja. bilik kucing seminggu sekali nak kena di basuk. kandnag kuicng 3 kali sehari kena cuci dna tukar akhbar,tapi jamil buat pelan pelan la. takut bahagian yg luka tu tergesel .pedih woooo.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.