Wednesday, January 9, 2013

Anak yatim yg menikam ku dari belakang


Kisah ini bermula 10 tahun dahulu , jamil suka berjogging pada sebelah malam. dari bukit bintang ke puduraya terus ke dataran merdeka kemudian ke sogo terus ke jalan sultan ismail terus ke concord hotel dan balik terus ke bukit bintang , jamil kenal amirul sebab jamils elalu berhenti makan di sebuah warung malam di betul betul hadapan puduraya. mula mula jamil ingatkan anak atau cucu mak cik yg meniaga tu tapi dari cara mereka suruh dia berkerja bukan macana anak atau keluarga.
 
Waktu jamil mula mula kenal anak yatim terbiar ini

So suatu hari jamil Tanya tentang dia. barulah jamil tahu kisah dia yang seperti dia ceritakan dalam blogs dia  jamil selalu bagi dia duit belanja, baju dan seluar , barang barang. tapi suatu hari dia beritahu dia nak lari kerana tak tahan. jamil daripada amirull lari lebih baik amirul duduk ngan uncle. dan dia setuju. tapi syaratnya dia anggap jamil sebagai ayah dan panggil jamil papa. waktu itu umur dia baru 8 tahun.
 
 Pertama kali datang ke rumah jamil.

Jamil bela dia dan jaga dia bagaikan anak. demi untuk pastikan dia tidak terjebak dgn benda benda tak elok jamil tak benarkan abg dia jumpa beliau  , tapi jamil sampaikan pesan kepada abang beliau supaya beritahu ayah beliau yg jamil anak jumpa. jamil berikan no telefon.  ,suatu hari ayah beliau telefon dna mahu berjumpa. dan kami berjumpa di rumah jamil dengan saksi mak angkat jamil. amirul duduk dalam bilik tak mahu jumpa ayah beliau. jamil minta kebenaran untuk membela amirul dan minta beliau mengeluarkan surat kebenaran utnuk jamil masukan amirul ke sekolah dan membuat ic apabila sampai masanya. tetapi rupanya ayah beliau mata duitan. beliau mengajak jamil keluar sebentar. dan dalam perbincangan kami beruda beliau minta rm 6000/ . apabila jamil tak mahu beri beliau tidak menyerahkan surat beranak, atau surat kebenaran.

  
 Inilah Ayah amirull yg meminta dari jamil Rm 6000/ dengan alasan selepas datuk dan nenek amirull meninggal beliau terpaksa membela amirull abg dan adik nya selama 4-5 bulan. what kind of father is this. betina sebelah tu bini muda. dia ceraikan mak amirull kerana perempuan muka simen ni.


Jamil bela amirull dgn berbagai dugaan,. selama duduk dgn jamil dia lari dari rumah hampir 5-6 kali. kena marah sikit lari , kena tegur sikit lari, marah tak sembahyang lari. tetapi di sebab kan jamil anggap beliau  sebagai anak jamil cari balik. beri nasihat , tunjuk ajar. sehingga ok. sembahyang tak tinggal. mengaji. jamil ajar bahasa inggeris sikit sikit yg jamil tahu. ajar computer , internet,
Tetapi disbabkan ada sifat dengki, busuk hati, hati hitam separuh melayu ,seornag kawan baik yg jamil percaya 100% seorang perempuan  , bertudung, mengaku islam marahkan jamil kerana permohonan nak meminjam rm 1000.beliau membuat report kepada JKM dgn tuduhan jamil menginaya amirul , membuat amirul sebagai pekerja , tidak mahu menyekolahkan amirull, malah tuduhan yg paling berat mereka dengar jamil meliwat amirul. polis dan JKM datang serbu ke rumah ,
 
 Foto sewaktu 2 bulan di pusat kemahiran serendah sementara menunggu kes mahkamah

Mereka mengambil amirul , wanita bernama adlin dari JKM hulu langat kata mereka hanya bawa amirull ke hospital. untuk pemeriksaan jika tiada apa apa beliau akan di pulangkan balik. Amirul dibawa ke hospital untuk pemeriksaan dan tiada bukti yg amirul di liwat atau apa apa tanda gangguan sexsual. selepas seminggu beliau di bawa  mahkamah.. di mahkamah wanita bernama  adlin sendiri memohon mahkamah meletakan amirull di tempat anak anak yatim di serendah. selama 2 bulan disana seminggu 2 kali jamil datang melawat, bawa baju dan makanan.


 Lepas 2 bulan beliau di bawa semula  ke mahkamah. Turut di panggil oleh JKM ialah ayah dan ibu tiri meeka. AYAH CELAKA DAN IBU TIRI CELAKA INI SENDIRI MEMOHON KEPADA HAKIM AGAR AMIRULL DI HANTAR KE RUMAH ANAK ANAK YATIM dgn alasan UNTUK KEBAIKANYA. Jamil sebagai orang yg tiada pertalian darah tidak dapat melakukan apa apa , Cuma di hati terasa nak mereka ini. amirul di rumah budak budak lelaki selama setahun. jamil cuba hubungi, hantar surat, hantar kad hari raya semuanya dia.
 
 Foto di rumah budak budak lelaki sultan abd aziz melaka

Selepa setahun tiba tiba amirul muncul di tempat jamil di bukit bintang , beliau merayu jamil mengambil beliau semula. seperti yg jamil kata jamil anggap beliau sebagai anak jadi dah tentu jamil ambil. dekat 2 tahun beliau duduk dgn jamil. selalu ikut jamil ke bukit bintang. rahsia kenapa panggilan jamil, surat dan kad raya tak di jawab ialah rupa rupanya arahan dari ayah dan betin setaraf pelacur bernama adlin dari JKM hulu langat beliau supaya jamil jgn di benarkan datang, masuk ,bercakap melalui telefon, atau surat. malah menurut amirul beliau pernah tengok surat jamil. Dan pecah lobang sewaktu di rumah budak budak lelaki melaka mereka selalu keluar malam, cari pondan, cari bohsia. mencuri , hisap rokok, bercampur dgn budak budak jahat


Apabila umur amirull masuk 15 tahun beliau minta kebenaran nak berkerja. tetapi faktur umur mana boleh. tetapi jamil berjumpa dgn manager mc donalds bukit bintang yg juga kawan jamil bertanya. menurut beliau kalau kerja part time boleh la. permanent tidak boleh. dan jamil terima. amirull berkerja di mc donalds bukit bintang hampir 2 tahun. di situlah beliau berkawan, bercampur, dgn melayu melayu bohsia, bohjan, belajar hisap rokok, kaki betina. selalu tak balik malam pasal bohsia. jamil selalu marah.

Akhirnya dia lari lagi. tapi kali ini lari ke rumah seorang betina tua melayu janda tua yg tak sedar diri. yg juga kerja di mc donalds yg sama,  janda tuan yg bela cucu hasil perhubungan haram naknya mengambil amirul duduk dgn beliau . setelah beberapa hari mencari ahkirnya dapat maklumat di mana beliau berada. jamil pergi serbu rumah pprt janda tua miskin papak kedana tak sedar diri itu. alangkah terkejut dalam rumah janda tu terdapat 6 budak lelaki 6 budak perempuan yg bukan muhrim tinggal di situ tanpa ada perasaan bersalah atau berdosa. bersekudukan .janda tua tu sendiri benarkan dgn syarat bayar rm 400 sebulan.

Jamil memberi amaran kepada mirull supaya jgn cari jamil lagi atau jumpa jamil , itulah kali terakhir jamil jumpa amirull. tetapi lepas itu dengar dia di tangkap semula oleh JKM. dan di bawa semua ke melaka. dan tak sampai 6 bulan dengar pulak dia lari. last last terjumpa facebook beliau.dan sekarang duduk di kuantan , jamil mmg tak ambil peduli dan ambil tahu. seleas hampir 3-4 tahun tiba tiba amirull datang ke kuala Lumpur dan menghubungi jamil memohon untuk berjumpa. tetapi jamil tak beritahu di mana jamil tinggal. Jamil cakap kalau nak berjumpa tunggu jamil di tasik perdana tempat jamil berjogging setiap hari.
 Geng geng amirull di kuantan yg di bela oleh seorang loyer cina ( GAY ) .Tinggal di rumah loyer tu. memuaskan anfsu cina gay itu. dan di beri pembelanjaan setiap hari. ( Kalau ada yang nak cakap apa apa. atau nak kata budak budak ni baik ke. bukan money boy ke. saya hanya nak beritahu. yg cerita dekat saya kelakuan budak budak ni ialah Amirull. so jgn salahkan saya. tanya kawan ko orang . )
Dia datang dalam keadaan kotor , busuk , rambut berserabut panjang. bau hapak. kurus kering , memohon untuk tumpang mandi dan dia beritahu sudah 4 hari dia tak makan. jamil benarkan beliau datang ke rumah, beliau mandi. hari itu jamil ada masak jadi dia makan memang melahap sangat, mmg nampak sangat ornag lapar. apabila sudah jamil beri rm 50 dan suruh beliau pergi. tetapi setiap hari beliau telefon dan datang ke depan rumah ,dia merayu dan memohon untuk duduk semula dgn jamil , sampai menangis nangis. tetapi jamil menolak. walaupun dalam hati sangat sedih dan kesian dia boleh jadi begini. jamil memohon maaf dan menolak. seminggus ebelum raya jamil kemalangan. dan sakit sebab tulang bahu retak , dia telefon akhirnya setelah hampir 2 minggu jamil cakap ok jamil ambil beliau kerja dgn jamil mengemas bilik kucing dna melakukan kerja rumah. iaitu dari pukul 9.00 pagi sehingga 12.00 tghri, kemudian pukul 9.00malm hingga 12 tengah malam. lepas itu beliau mesti keluar. jamil bayar beliau rm 20/ sehari.
 
Hari raya tahun lepas seminggu seleppas duduk semula dgn jamil. rambut panjang sebelum jamil bawa dan botakkan. 

Tetapi sebulan jamil Tanya di mana beliau tinggal , beliau cakap hanya melepak di rumah kawan kawan. tiada tempat tinggal. tetapi jamil cakap terus terang pasal kerja yes mmg jamil puji. suruhlah apa pun semuanya siap. tak perlu risau.seminggu sekali tak payah suruh bilik kucing akan di basuh. makanan kucing beliau yg akan ke pertaling streets beli. akhirnya jamil benarkan beliau tinggal dgn jamil dgn syarat jgn hisap rokok di rumah. beliau setuju. semuanya berjalan dgn baik Cuma kelakuan sahaja berubah, perangai, mulut, sifat kurang ajar. tetapi alhamdullilah 7 bulan jamil berjaya mengubah perangai beliau sikit. memang jamil tidka mahu menafikan kebaikan org. waktu berada bersama jamil ye beliau banyak membantu. sebab itu jamil tak kira pasal gaji. nak duit jamil beri, nak beli itu ini jamil belikan.
 
 Geng geng amirull di kuantan yg di bela oleh seorang loyer cina ( GAY ) .Tinggal di rumah loyer tu. memuaskan anfsu cina gay itu. dan di beri pembelanjaan setiap hari. ( Kalau ada yang nak cakap apa apa. atau nak kata budak budak ni baik ke. bukan money boy ke. saya hanya nak beritahu. yg cerita dekat saya kelakuan budak budak ni ialah Amirull. so jgn salahkan saya. tanya kawan ko orang . )


Ada seorang kawan beliau di kuantan menghubungi jamil menceritakan yg beliau mengambil motor kawan beliau. Apabila jamil tahu motor yg beliau bawa dari kuantan adalah motor curi , jamil minta no telefon tuan punya motor itu dan menghubungi ornag itu. jamil cakap motor beliau jamil telah rampas , dan meminta ornag itu menarik balik report polis. jamil hantar motor tersebut ke balai polis pandan indah dan meminta polis pandan indah menyerahkan kepada polis kuantan. jamil beri beliau pakai skuter biru jamil.

 
Geng geng amirull di kuantan yg di bela oleh seorang loyer cina ( GAY ) .Tinggal di rumah loyer tu. memuaskan anfsu cina gay itu. dan di beri pembelanjaan setiap hari. ( Kalau ada yang nak cakap apa apa. atau nak kata budak budak ni baik ke. bukan money boy ke. saya hanya nak beritahu. yg cerita dekat saya kelakuan budak budak ni ialah Amirull. so jgn salahkan saya. tanya kawan ko orang . )

Dalam jamil menyelidik rahsia akhirnya pecah lobang dia di kuantan bersekudukan dgn seekor betina anak daran melayu. dan telah mempunyai anak haram. tapi ibu bapa betina anak haram tu jual budak tu kepada ornag dan  di bawa ke London. dan lepas tu pulak si betina jalang bohsia ni boleh pulak suka dekat abang amirul yg abru keluar penjara. dan tinggalkan amirull. dan bersekedudukan dgn abg amirull tanpa kahwin. kelmarin jamil pergi nampak la. tengah mengandung . pakai tudung. dalam facebook pakai tudung mcm wanita melayu tulin. amirul yg marah bertumbuk dgn abang dia. dan itulah rupanya alri ke kuala Lumpur semula.

 
 Inilah dia betina bohsia murahan yg mula mula menjadi girlfrieng amirull , bersetubuh selalu sehingga dapat anak , dan ibu bapa kepada betina bohsia ni  jual kepada ornag dan telah di bawa ke london , kemudian bersetubuh pula dengan abang amirull dan jadi girlfriend abang amirull dan sekarang mengandung dan berkedudukan dgn abg amirul mcm laki bini. pakai tudung. sebab itu aku takut nak cari anak melayu.takut tertipu. dalam kepala aku langsung tak perfikir perkara sebegini boleh terjadi,

Tapi terus terang juga jamil cakap 7 bulan beliau duduk dgn jamil 50% 50% kebaikan dan keburukan beliau , dalam bab kerja bagus tapi dalam bab kelakuan , perangan, memang macam haramjadah anak haram. panas baran. pasal duduk di kuantan kuat HISAP GAM kepala otak dah rosak tak tahu berfikir , buat benda tanpa berfikir baik dan buruk, panas baran tak tentu pasal. di jalanan berapoa kali bergaduh dgn orang, bukan kerana dia dha tak duduk dgn jamil jamil kutuk dia tidak. tetapi kenyataan. Cuma jamil diam sahaja. sebab itu sejak datang balik duduk dgn jamil setiap kali jamil menaip dalam fb jamil cakap PEMBANTUKU bukan anak angkat ku. terus terang dia duduk semula dgn jamil kebaikana da tetapi keburukan cukup banyak.

 
 Bukan nak megah duduk dgn jamil bersih. dan terjaga elok

Perangai belagak tak habis. perangai anak anak melayu yg haprak hidup merempat tu. cakap besar tapi habok pun tak ada. kalau makan dgn dia kita makan rm 10 dia makan rm 16-rm18 . , ayam goreng mesti ada. telor goreng , telor dadar. langsung tak ada perasaan hormat atau jaga hati orang. dia tumpang jamil , duduk rumah jamil, tapi bila minta barang tak dapat merampus, tunjuk panas baran. tutup pintu kuat kuat, bangun tido pukul 12.00 macam boss ,sampai jamil buat peraturan bangun lebih pukul 9.00 jamil potong rm 5/ tak berkesan jugak. umur dha masuk 18 tapi perangai mcm budak budak. nak belagak dewasa tapi mcm budak budak.

 
So suatu hari lepas kami makan di semarak kami nak ke bukit belacan lalu ikut pasar keramat . dia biasalah ikut belakang. tapi selalu bergaduh dgn pemandu kereta , dia bergaduh dgn seorang pemandu teksi. agaknya pemandu teksi tu terus masuk kena dia. , dia kejar. jamil Tanya kena dia cakap teksi langgar dia. jamil pun kejar minta teksi tu berhenti. nak Tanya apesal. pemandu teksi tu berhenti. amirull datang berhenti di hadapan teksi tu. macam orang gila. teksi tu terus langgar dia jatuh terbalik. teksi tu gostan dan terus lari. jamil suruh amirul kutip barang dna jamil kejar teksi tu. , kejar kejar sampai kat traffic light jamil berhenti sebenah Tanya ‘ ko nak lari mana ‘ dia cakap nak ke balas polis . jamil cakap ok jamil ikut terus sampai ke balas polis jalan tun razak.
 

Dia cakap nak buat polis report , so jamil cakap buat la. ko langgr ornag , ko lari pastu ko nak buat polis report , buat kalau ko bodoh. sementara tu amirull call Tanya jamil di mana. jamil arahkan di datang ke balai polis. PUNYALAH BODOH SEBAB OTAK DAH ROSAK DEK SELALU HISAP GAM , amirul parking skuter dia masuk terus terajang pemandu teksi yg baru nak buat polis report. nasib baik semua polis disitu kenal jamil. so die ornag biarkan jamil selesaikan. jamil suruh amirull keluar buta buta kena maki hamun dgn aku . jamil cakap ni bukan berani tapi bodoh. pemandu teksi tu call kawan dia , tak sampai 5 minit kawan dia datang. tengok tengok kawan dia tu pulak kawan baik jamil. terus dia nasihatkan kawan dia supaya perkara ini di selesaikan .
Dia pun setuju , tapi masaalah amirull ni pulak. seornag sarjan tu panggil jamil masuk. dia cakap baik baik , Abg jamil anak angkat abg jamil ni ada 2 waran tangkap traffic ,ni mcm mana ,jamil pun terkejut. sebab jamil tak tahu. so jamil cakap dekat sarjan tu kalau perlu di tangkap ,tangkap la, kita bawa ke mahkamah sebab jamil tahu selalu kes traffic boleh bayar. jadi jamil cakap dekat sarjan tu buatlah apa yg patut. jamil keluar tengok tengok amirul dah tak ada. agaknya dia tahu yg dia ada waran tangkap. jamil cakap dekat sarjan tu amirul dah tak ada. jamil janji jamil akan bawa dia ke balai. sarjan kata ok. so jamil balik. amirull dah ada di rumah.baru dia mengaku dia ada 2 waran tangkap kes traffic.

Lepas sembahyang maghrib kami berbincang.jamil nasihat dia ke balas. pergi mahkamah. kes traffic boleh bayar.jamil akan usahakan. boleh buat rayuan. dia cakap bagi dia fikir sampai pagi esok. jamil cakap ok. la. so esok tu jamil Tanya dia cakap dia nak balik kuantan dulu 2 hari. pastu dia balik semula. dia cakap nak ambil barang dulu. so jamil percayakan dia. lepas dia kemas bilik kucing , jamil hantar dia ke puduraya. siap tolong belikan tiket . jamil bagi rm 100/ malam tu esok tu dia masih call jamil. masuk hari ke 2 jamil call dia masih di kuantan.jamil Tanya kenapa tak balik. dia cakap duit habis. , so jamil cakap cari kawan kawan yg ada bank book , jamil akan masukan duit tambang.jamil tunggu 2-3 jam langsung tak telefon. jamil jamil cuba call langsung tak dapat.handphone tak buka.

Hati jamil dah mula tak sedap.. sedih, geram, kecik hati. call kawan cina. pinjam kereta dia malam tu pukul 8.00malam jamil bertolak ke kuantan,tempat yg jamil tak pernah pergi atau pijak. jamil call abang dia , minta tolong abg dia yg juga duduk di kuantan. bekas banduan. jamil janji kalau dapat jumpa amirull jamil beri rm 100 / dia setuju. so dia call kawan amirull dan dapat bercakap dgn amirul. dan berjanji untuk berjumpa.
 Inilah abang amirull yg juga bekas banduan beberapa kali. wkatu di kuala lumpur bersekedudukan dgn pondan dan bohsia. kerja jual ice atau pill. last last kena tangkap.


Jamil sampai di kuantan tepat pukul 12.00 malam. dan berjumpa abang dia di jalan wong ah jang. abg dia cakap dia janji nak jumpa pukul 12.00,tapi tak ada. kami pusing merata tempat dia selalu merempat dahulu STESEN BAS, PASAR , TEMPAT BAS TAMAT TEMPOH , DAN RUMAH SEORANG LOYER.( seorang GAY yg bela banyak budak budak melayu. beri duit dan tempat tinggal tapoi paham paham la )  tapi semua tak ada. rumah loyer to kawan kawan dia kata dalam pukul 8.00 dia ada mari. kami cari lagi , dalam dok cari cari amirull telefon abang dia. beritahu dia dekat mana. tapi dia tak tahu jamil ada. kami jumpa. aba amirul pergi dahulu dgn kawan dia. pastu jamil datang dari belakang , sebaik dia pusing tengok jamil ada di belakang orang yg kata Gangster muka pucat lesi. bangun salam dan cium tangan jamil. dia ajak jamil ke tempat lain bercakap. jmail tiada soalan lain nak Tanya. tak minat nak ajak balik dah. soalan jamil hanya MANA DUIT AKU..dia hanya jawab TAK ADA TAK ADA itu sahaja.

Pastu jamil dapat idea pujuk dia balik terus bawa ke balas polis. jamil ajak ke tempat lain restoran makan ke. pastu apabila siap jamil hantar abg dia. dia terus turun kereta. dan cakap dia nak lepak dgn kawan dulu. esok baru balik. sementara tu dia suruh jamil pergi sewa hotel dulu BUDAK BUDAK SKRG INGAT KITA BODOH AGAKNYA. kalau jamil ikut alamatnya tak jumpalah dia. lagak.kasut baru. beli rokon sekotak, depan jamil hisap rokok.dah tak ada perasaan hormat dah. dah fed up pujuk akhirnya jamil beri kata dua ikut jamil balik atau tanggung akibatnya. dia hanya jawab nak lepak dgn kawan, nak bebas. itu ja.


Cukuplah jamil start kereta dan terus balik ke kuala Lumpur. sampai pagi tidur. bangun tidur selepas siap bilik kucing. dan selepas sembahyang zohor jamil ke balai polis pandan indah buat report polis. cukuplah selama ini berbagai amsaalah jamil dapat hanya kerana membela seorang anak yatim. ingatkan anak yatim elok dan bagus. rupanya lebih sial dari kesialan.


Budak yg kononya nak di selamatkan oleh JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT demi kebaikan dia ,itu jugalah yg di katakana oleh betina setaraf pelacur (http://catlover.fotopages.com/?entry=2109488 ) tetapi akhirnya budak itu jadi

Melakukan hubungan sex dgn betina bohsia sampai melahirkan anak haram,
Hisap gam adalah kesukaan
Hisap rokok,
Merompak,
Mencuri,
Main pondan demi duit.
Batang abang dia sapu,batang adik pun dia sapu. si abang cari betina hentam,dah puas si adik pulak hentam ..

Pengalaman melawat rumah budah bdaak merempat atau anak anak yatim di serendah sendiri menunjukan yg JKM hanya kerja makan gaji buta goyang kaki. budak boleh keluar sesuka hati. hisap gam, hisap rokok, mencuri, main perempuan. tempat anak anak yatim adalah tempat latihan budak budak jahat yg memang tidak boleh di percayai.

Ok berbalik kepada anak celaka tadi. selepas hampir sebulan dia di kuantan timbul pulak cerita baru. rupanya seorang kawan baik yg jamil anggap macam adik  , telah berhubung dengan amirul , dan membawa amirull balik ke kuala lumpur tanpa pengetahuan jamil. entah apa sebab dia buat begini jamil pun tak tahu. , selepas terbongkar hal ini sedikit sedikit maklumat jamil dapat .si anak celaka amirull ini telah di janjikan sebuah IPAD jika dia setuju menfithnah dajmil mereka cerita terhadap jamil. , tapi ye la kan kalau dah anak dari jenis yg tidak elok maka perangainya pun tidaklah elok. berbagai fithnah di lemparkan kepada jamil.

Dan jamil berusaha keras untuk mengambil amirull balik. bukan tujuan nak bela dia balik atau menjaga dia tetapi nak korek segala rahsia dia buat dgn Rashidah bt amat@ marissa luvida tarqiff ( nama facebook ) . dan jamil berjaya. dna terbongkarlah segala rahsia .fithnah dan mehnah . dan tuduhan jamil yg amirull yg curi duit rm 5000/ jamil terbongkar apabila dia mengaku selepas 3 kali di tanya. jamil tahu dari pengalaman si anak celaka ini akan buat hal lagi.Sehingga terbongkarnya fithnah fithnah yg jamil tidak tahu sila ke link..

http://jamilthecatman.blogspot.com/2013/02/fithnah-fithnah-marissa-luvida-tarqiff.html



Tak sampai 2 minggu dia telah berhubung dgn bekas rakan facebook jamil betina jalang bohsia tua bernama ZAINAB DELOVA ( nama facebook ) betina yg gila batang jantan keturunan SRI LANKA. ayahnya ialah india sri lanka. mak nya ent




ah melayu ke indon. . tak sedar diri tua. dia tahu amirull kaki main betina. dan dia dna umur 30 lebih masih tiada jantan. melihat inilah peluang dia mendapat batang jantan. jamil dapat tangkap mereka melalui sms di handphone anak celaka itu. . so ada satu malam tu. di bukit bintang anak celaka itu cakap nak pergi toilets. rupa rupanya dia lari balik ke rumah. betina jalang gila batang tu dah tunggu di rumah. bila jamil call amirull hantar masage cakap dia dah lari.

Jamil terus balik ke rumah , motor dan kunci rumah di tinggalkan. ANTARA BARANG BARANG JAMIL YG DI CURI OLEH ANAK CELAKA INI IALAH KASUT BOOTH , HANDPHONE DAN DUIT TABUNG. hati kecil jamil cakap mestia da org ambil dia. sebab tak kan sekejap je dah hilang. lepas 2-3 ahri ada akwan jamil ebritahu amirull online. dan mengunakan facebook yg dia buat di rumah jamil. so apa lagi jamil tukar password dan terbongkarlah rupa rupanya betina jalan itu datang tunggu di rumah. dan terjumpalah secara chat rahsia di antara anak celaka itu dengan betina sundal itu. .

Punyalah gila batang , si betina tu yg abru kenal dgn budak celaka ini tak sampai sebulan telah menikah. semuanya disediakan oleh betina itu. mas kahwin, pakaian, hantaran, majlis nikah. si anak celak itu hanya perlu bawa batang sahaja. kita tengoklah berapa lama bertahan. setelah puas berzina baru menikah. pakai tudung rupanya pelacur murahan. lebih lawan dan cantik lagi india malaysia dari BETINA MURAHAN TIADA MARUAH DAN HARGA DIRI INI. .Aku doakan semoga pernikahan mereka hancur berkecai. sehingga mampos.

Cerita terbaru yg jamil dengar 3 bulan lepas bernikah secara haram ( perempuan seidakan duit ) mereka telah bercerai. menurut cerita si anak haram tu belasah betina sundal keturunan sri lanka tu. habis kereta di pecahkan. KAH KAH KAH KAH KAH Allah maha kaya. karmanya telah di tentukan. ko buat sial dekat ornag kesialan itu datang sendiri kepada kau. dasar betina muka tak permalu. lepas tu update semua dalam wall fb .


( Kalau ada yang nak cakap apa apa. atau nak kata budak budak ni baik ke. bukan money boy ke. saya hanya nak beritahu. yg cerita dekat saya kelakuan budak budak ni ialah Amirull. so jgn salahkan saya. tanya kawan ko orang .segala penceritaan dan kisah kisah di atas di ceritakan oleh Amirull kepada saya. , kalau bohong Amirull bohong lah saya. 

16 comments:

  1. Mak aii..Dasyatnye pengalaman uncle.Tapi anak-2 yatim tak semua sama,uncle.Kalau tak dididik dgn baik,hidup masih huru-hara akhirnya hidup dia akan lingkup jugak.Sebab benda yang sama pernah berlaku di depan mata sendiri.Kesian budak ni,kita nak pelihara dengan baik tapi orang lain buat dajal.Semoga jadi pengajaran buat semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju Zhura abg dah cuba terbaik tapi orang lain rosakan

      Delete
  2. mak aiii??? si sham ni abg si amirul rupenye....
    dulu jual kote kot...
    amirul pun sama jual kote kn?
    apelah nk jadi... dunia dunia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kenyataanya sdr./ amirull duduk di kuantan 3 tahun pun itulah kerja mereka. abang dia waktu duduk di kl itulah kerjanya.

      Delete
  3. Sabar Bro.. habis juga aku baca kisah ini.. susah nak percaya orang sekarang... salam dari Sarawak..

    ReplyDelete
  4. Kisah nie sangat membantu....... TQ. En Jamil. Banyak cabaran kena lalui setelah langkah pertama yang kita ambil..... bila langkah A yang kita ambil, akan ada B, C, D dan seterusnya. Langkah ni ada yang lurus dan ada yang berliku. Pengalaman yang dikongsi ni amat berguna kepada semua. Jangan mudah percaya kepada orang. Terima kasih sekali lagi kerana berkongsi cerita dan menjadi pengajaran kepada orang lain. Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you vee.pengalaman ini cukup membuat saya tidak akan membantu anak anak melayu lagi. cukup

      Delete
  5. Dari air muka si amirul ni pun dah nampak liar dan susah nak kawal.en. jamil,kalau nak ambil anak angkat pun kena tahu juga cara nak nilai budak dari wajah dan tingkahlakunya... kalau wajah lembut tu biasanya hatinya pun lembut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih Harun atas nasihat dna pandnagan

      Delete
  6. tahniah en jamil kerana dah berjaya malukan saya pada umum .. utk pengetehuan en jamil .. 90% ape yg en jamil tulis
    itu adalah TIDAK BENAR ... anak saya BUKAN DIJUAL OLEH IBUBAPA SAYA tetapi BERADA DALAM JAGAAN MAK CIK SAYA
    yg berada di KELANTAN DARUL NAIM bukan di LONDON ... IBUBAPA SAYA TIDAK MENJUAL ANAK SAYA tetapi MAK CIK SAYA
    IKHLAS UNTUK MENJAGA ANAK SAYA TANPA SESEN BAYARAN ...utk pengetahuan en jamil , BAPAK SAYA DAH MENINGGAL DUNIA ..
    memang saya BETINA SUNDAL ... memang saya PELACUR , BOHSIA ... tapi sekurang2nya saya tidak membuat fitnah dan
    malukan org sesuka hati .. apatah lagi nak malukan orang yang saya tidak kenal dan dengar cerita sahaja ... kalau
    en jamil nak malukan saya , letak gambar saya seorang .. BUKAN GAMBAR 1 KELUARGA SAYA ... mungkin pada en jamil
    seronok sebab malukan orang lain ... tapi kesannya pada org yg en jamil malukan cukup2 berat ... en jamil tulis
    macam2 kisah buruk pasal kami seolah2 kami ni tidak diberi peluang langsung utk berubah ... macam mana org2 yg
    dah hanyut jauh macam kami nak berubah jika org2 mcam en jamil ni menghina kami .. walaupun saya BETINA SUNDAL ,
    BOHSIA , PELACUR , tapi saya ingat pesan arwah ayah saya .. ' BIAR ORANG HINA KITA TAPI JANGAN ALLAH S.W.T HINA
    KITA ' .. saya bukan nak tunjuk baik , tapi terus terang saya katakan pada en jamil .. TAK GUNA BUAT BAIK PADA
    BINATANG SEDANGKAN LAYAN MANUSIA MACAM BINATANG ... memang saya PELACUR , BETINA SUNDAL , BOHSIA .. tapi BUKAN
    SELAMANYA SAYA AKAN TERUS HANYUT DALAM KEGELAPAN ... semoga ALLAH S.W.T beri keinsafan pada en jamil ..
    bukan saya nak tunjuk baik atau tunjuk alim .. tapi saya dah buktikan BAHAWA ORG2 MACAM KAMI PUN BOLEH BERUBAH
    TANPA BANTUAN SESIAPA ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih kerana masuk menaip . jadi senang saya menaip secara terus kepada yg empunya diri. baiklah anis.kalau awak kata 90% cerita adalah tidak benar. biar saya beritahu awak. semua cerita yg saya masukan termasuk foto adalah dari ANAK HARAM YG cucuk lubang awak paham. dialah yg ceritakan semua. kalau tidak masakan saya tahu. yg mmg awak betina sundal tidak tak kan abag adik awak bagi lubang burit.tak ingat dosa ke. berubah hahahaha. tak payah lah berlakon baik. saya tidak fithnah awak tapi bekas jantana wak sendiri yg cerita. jadi jgn salahkan saya sebaliknya salahkan jantan yg bagi batang dekat awak dan jadikan anak haram sebanyak 2 kali. satu anak haram dgn amirull, dan satu lagi anak haram dgn abg dia dasar betina sial. awak berubah . hahah waaa senang je kan menyundal sana menyundal sini terbitkan anak haram pastu mohon ampun.senang nya hidop.berapa banyak batang awak dan bagi jantan jolok. dasar betina anak haram.

      Delete
    2. Kalau dah bahagian yg masok sini buat ape. ko berubah ke tidak ke anis ko tetap pernah berzina. malah bukan seorang tapi abang dan adik sekali ko sapu. betina pe ko ni. even ko ber8ubah sekali pon aku tetap jijik pada betina mcm ko. sorry la. jijik.

      Delete
  7. ZAman sekarang susah nak percaya.kadang muka je nampak baik,tapi hati siapa yg tahu..bak kata orang rambut sama hitam hati lain2...ada setengah org muka je jahat tapi hati baik,tp ada gak yg sebaliknya...

    ReplyDelete
  8. ZAman sekarang susah nak percaya.kadang muka je nampak baik,tapi hati siapa yg tahu..bak kata orang rambut sama hitam hati lain2...ada setengah org muka je jahat tapi hati baik,tp ada gak yg sebaliknya...

    ReplyDelete

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.