Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, February 13, 2013

Tetamu VIP

Tetamu Vip Dato ............. dan Isteri Datin ............


Lepas balik dari bukit bintang semalam jamil menerima tetamu VIP Dato,,,,,,, Dan Datin,,,,,,  datang ke rumah. Dato dan Datin datang ke rumah untuk mengambil kad ESC yang mereka order iaitu 24 keping , hari itu Dato dan Datin membeli sekeping dan alhamdullilah nampaknya keberkesananya telah di lihat. dan Datin telah menghubungi jamil untuk order 20 keping lagi. dan hari ini di rumah Dato minta di tambah 4 keping lagi menjadikan semuanya 24 keping.
Ini bermakna Dato Dan Datin telah menyumbang untuk makanan kucing jamil sebanyak 24 ekor untuk 3 bulan setiap seekor termasuk yg dahulu jadi semuanya Dato dan Datin telah menyumbang makanan kucing sebanyak 25 ekor untuk 3 bulan setiap seekor. Alhamdullilah.
Jamil tidak dapat beri apa apa selain doa ketika solat , tetapi percayalah doa doa kucing kcuing terbiar yg jamil bela . mereka apsti akan mendoakan kesejahteraan dan keselamatan ornag yg menyumbang untuk mereka. jgn risau tentang fithnah dan caci maki. orang yg busuk hati. insyaallah mereka akan hancur punah ranah kerana perbuatan mereka.
 
Dato Dan Datin tidak pernah bercerita mereka nak menyumbang, membeli kad, atau nak tolong dapatkan pinjaman mara. tetapi lihatlah sendiri. berbeza dgn ornag yg menyalak umpama anjing tetapi kosong. hanya salakan woff woff ibarat anjing terikat di rumah ornag cina.menyalak bagai nak rak tapi nothing. nak menyumbang untuk makanan kucing sebulan pun susah .pastu nak busukan nama ornag yg berhati mulia.
 
 
Kepada dato Dan Datin jamil memohon maaf walaupun dato dan Datin minta hal ini di rahsiakan kalau boleh, tapi jamil rasa ia layak di explorekan supaya si anjing anjing yg menyalak itu malu iabratkan muka tampal kulit babi. kerana menfithnah, menghina, membusukkan orang seperti Datin. Biarkan dia menyalak. biarkan dia memekik. we know who he is

 
 
MAY BANK BERHAD:
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL
 ACCOUNT NO: 164016046536
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

 BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 


0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home