Sunday, April 7, 2013

HAIRAN - PELIK - AJAIB..




Semalam ada orang buang seekor lagi anak anjing dalam usia setahun , jamil tak tahu pun orang buang anjing dalam rumah. waktu nak keluar dalam pukul 3.30 sebaik sahaj buka pagar seekor anak anjing lari keluar dari bawa skuter lagi satu. dia keluar dia main main dekat situ , dalam hati mcm tak percaya anjing tu datang dari dalam rumah. so dalam hati kata balik nanti kalau ada gak oklah jamil ambil.

Jamil balik sampai rumah dalam pukul 5.20 pm. tengok anak anjing tu ada lagi dok ekor dia tergedik gedik kat pokok pisang rumah sebelah. .ok lah jamil tolak skuter amsuk. parking. masukan shaki dan sahkinyet dalam kandang . jamil keluar nak ambil anak anjing tu tapi pelik tak ada.

Seluruh kawasan berdekatan cari taka da kelibat. balik ambil skuter pusiang seluruh kawasan perumahan situ 2-3 kali tapi tiada.macam tiada kelibat anak anjing tu di situ. masuk dalam siap barang dalam rumah. keluar lagi .kali ni jalan pulak habis etiap lorong dan rumah ornag jamil jengok tapi tak kelihatan. MUSTAHIL SUNGGUH.

MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.