Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, May 2, 2013

Jgn Fithnah Pakmie Shelter




Kepada sesiapa yang tidak tahu apa apa yang berlaku di tempat Pak Mie Shelter saya amat amat berharap tolong jgn membuat andaian atau bertanya soalan soalan yg berbentuk provokasi , saya telah ke sana 3 kali. saya lihat sendiri.saya perhati sendiri. saya periksa sendiri. kalau ada apa apa kekurangan itu perkara biasa apabila di namakan charity for animals yg di lakukan oleh manusia yg mengharapkan belas ihsan ornag ramai. May Bouquet-Brown not there anymore maby apa yg dia nak tolong Pakmie sudah siap. Who know ???Tak kan dia nak tolong selama lamanya.

Lain kalau Pakmie dan Mak intan adalah jutawan. atau mempunyai jutaan ringgit dalam akaun mereka. mereka mencuba terbaik setiap hari. mengunakan dana yanga da sebaik mungkin. saya di perlihatkan sendiri buku akaun mereka , berapa banyak yg ada, mereka tunjuk kerana mereka percayakan saya.saya bukan jenis manusia hipocrite yg suka menikam orang dari belakang terutamanya bangsa sendiri. andai kata pindah ke tempat baru semuanya memerlukan wang.

Jadi stop it . cukuplah menghina, mengkritik,menghentam,menfithnah, dna cuba menghancurkan Pakmie dan mak intan.soalan saya apa yang kamu dapat kalau semua anjing anjing dan kucing yg pakmie selamatkan di rampas dan di bunuh. it that you will make your mother happy. if not just stop it. stop it. jgn di tambah. cukup bangsat bernama TEO yg menfithnah mereka.let the dogs in pakmie place shouting only. you all don't shout like Dogs.

SAYA MARAH KERANA PERKARA INI JUGA PERNAH TERJADI KEPADA SAYA. AND STILL HAPPEN.
 

MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home