Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Sunday, July 28, 2013

Selamatkan Kucing Dari Pulau Pinang


 Terimakasih kepada Fatirah Daemi dari pulau pinang kerana sanggup turun ke kuala lumpur bersama Bonda dan kawan ( Sdr Maulud )demi hanya untuk menghantar seekor kucing yg kepalanya telah berlubang dan berulat . menurut beliau. kucing ini datnag meminta makanan. dan keadaanya begitu teruk sehingga tidak sanggup di tengok.

Beliau telah post di wall beliau. dan jamil meminta di hantar kepada Jamil jika tiada siapa ygs anggup membantu atau menolong , alhamdullilah beliau sanggup turun dan balik demi seekor kucing. semoga beliau di berkati Allah.

Esok jamil akan abw ake veterinar untuk rawatan .kemungkinan akan di operate. di jahit atau apa sahaj yg mungkin Dr tahu apa ygs epatutnya di lakukan. tetapi sementara menunggu esok jamil telah melakukan pembersihat dan mengeluarkan ulat ulat. semua ulat yg di buang ialah 65 ekor.

Mula mula jamil mandikan dengan dettol dan syampoo . serta cuci dalam lubang ulat itu dnegan dettol pekat. kemudian basuh dgn air suam. setelah di keringkan. jamils apu dettol pekat dengan cutton bud keseluruhan dalam lubang dna tunggu 1-2 minit.kemudian akan di lihat ulat ulat akan keluar dengan sendiri.

Kemudian apabila semua ulat telah tiada jamil sapukan BETADIN ke dalam keseluruhan lubang. setelah siap baru di sapukan iodin biru seupaya kering. dalam dok dok buat tu sempat juga dia batai jari jamil. tak pa lah mungkin sakit agaknya.

SO KEPADA SESIAPA YG SUDI MEMBANTU UNTUK PEMBELANJAAN PERUBATAN BOLEHLAH MEMASUKAN KE AKAUN JAMIL ATAU PAYPAL. DI .......

MAY BANK BERHAD;
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)


Paypal Account ( Jamilismail54@yahoo.co.uk )














DONATION FOR ABANDONED ANIMALS!! 

MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Tahniah kepada semua orang yang berhati mulia dalam membantu kucing ini.

July 30, 2013 at 7:29 PM  

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home