Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, February 27, 2010

Ubatan-ubatan Kucing Yg penting

Antara ubat-ubatan kucing yang jamil sediakan dan jamil harap pencinta kucing dan peminat kucing adakan ialah.The medication i use for my cats. as advise from my Dr.

1 ) Ubat cacing ( Wormmil )
2 ) Multivitamin ( Multicotablico )
3 ) Antibiotic ( Amnoxitab )
4 ) Ubat Telinga ( Larryblack )
5 ) Ubat Mata ( Orchaangle )

Kebanyakan ubat-ubatan yang jamil pakai atau gunakan untuk kucing . jamil beli di farmasi dan ia adalah atas nasihat Dr Zulkifli sendiri.Menurut dr zulkifli ubat-ubatan ini yang selalu di gunakan di klinik haiwan kerajaan. dan pengalaman jamil ubat-ubatan ini elok dan membawa kesan yg baik untuk kucing.
Surah Ghafir : 7-9

Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

2 Comments:

Blogger Anatel Ameen said...

encik jamilkucing, anak2 kucing saya berusia 3 minggu semua kena sakit mata. boleh ke pakai ubat mata nombor 5 (orchaangle) tu? nak beli kat mana ye?

November 22, 2010 at 7:25 PM  
Blogger JAMILKUCING said...

Selagi ubatan itu di cipta untuk haiwan insyaallah boleh. selalunya ada di jual di farmasi haiwan atau klinik haiwan,di kedai haiwan pun rasanya ada.

November 22, 2010 at 8:04 PM  

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home