Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Tuesday, April 23, 2013

Sumbangan Dari Sdr Kamal Hisham





Alhamdullilah Bersyukur ke hadrat Allah walaupun tohmahan dna fithnah tak berhenti. Rezeki jamil tetap ada. bersyukur . Baru terima sumbangan rm 1000/ dari Sdr Kamal Hisham Jaafar , beliau menyumbang untuk kucing kucing dan berok dalam jagaan jamil . Jamil hanya pernah memohon sumbangan sekali sahaja dahulu , tetapi ini kali ke dua beliau menyumbang.walaupun jauh di perantauan iaitu Dubai.Yg dekat pulak ashik suka mendengar fithnah dan cerita kosong dari membantu.

Memang kalau di ikutkan beliau tidak mahu jamil sebutkan nama beliau. tetapi atas permintaan jamil juga i want to mention it. ornag yg melakukan kebaikan patut kita war warkan di zaman ini supaya ornag buka mata jgn suka main sedap tuduh dan cakap sahaja. Kesultanan Johor patut belajar dari ini, bukan bila orang yang melakukan kerja amal memohon sumbangan dari sesiapa. bukan dna bantu sebaliknya menyindir.

Yes memang jamil dah pernah hantar hampir 6 surat berserta maklumat kepada DYMM Sultan johor dari baginda jadi TMJ lagi memohon sumbangan tetapi langsung tiada berita , malah dekat TMJ sekarang pun jamil ada hantar 2 surat serta sms tetapi tiada jawapan. jamil memohon kepada mereka kerana mereka mampu. duit berlebih lebihan .Tetapi tiada hati. ok la.

Buat Sdr Kamal Hisham Jaafar II abg doakan semoga sdr di berkati Allah. dan di lindunginya. doa doa haiwan haiwan dalam pliharaan insyaallah akan melindungi mu sekeluarga dari segala kejahatan manusia Amin

SIAPA KAMAL..

http://www.peguamkamalmenulis.blogspot.jp/

Sdr Kamal adalah bekas anak angkat Almarhum Sultan Iskandar yg telah mangkat. selepas kemangkatan baginda sdr kamal terpaksa melarikan diri ke luar negara kerana di ugut dengan berbagai ugutan hanya kerana beliau tidak mahu bersekongkol melakukan kemungkaran. Semoga beliau di lindungi Allah dari kejahatan manusia.



MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home