Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Tuesday, January 4, 2011

Adakah salahku di lahirkan begini..


Adakah salahku di lahirkan begini..

Jamil di lahirkan ke dunia ini dengan di beri 2 sifat yang berbeza oleh maha pencipta Allah Subhanahuwataala. bukan pemberian manusia atau perbuatan manusia. tapi Kurniaan ilahi. dua sifat yang sangat berbeza yang tidak sepatutnya ada , sifat sifat yg betul betul menyusahkan hidup jamil , iaitu

1 ) Sangat kasihkan haiwan melebihi segalanya ..

2 ) Jamil manusia berterus terang ( str8 Forward ) tanpa berselindung....

Kalau di lihat memang tiada apa-apa makna tapi yang sebenarnya ia membawa perbezaan yang besar dan ketara. jamil akan huraikan secara jelas.

1 ) Kerana sangat sayangkan haiwan terutamanya kucing jamil membuat kerja amal menyelamatkan kucing-kucing terbiar , yang terus terang memang di ketahui oleh kebanyakan orang, demi untuk memastikan makanan dan ubatan mereka sentiasa ada dan cukup begitu juga untuk kehidupan diri jamil yg terpaksa di korbankan untuk haiwan haiwan ini. jamil membawa kucing-kucing yang telah terlatih ke bukit bintang untuk mendapatkan sumbangan atau mengenakan bayaran kepada sesiapa pun yang mahu mengambil gambar tanpa berminat nak menderma. jamil tak dapat lah membiarkan mereka mengambil gambar free kerana memang sifat manusia suka mengunakan kelebihan orang lain untuk membuat wang. so i dont care who they are. if they just want to shot the pic i will make sure they know the rule. baca dulu nota yang di sediakan. kalau mat salleh dari usa ke atau eropah. mereka lebih kepada suka memberi sumbangan. ambil gambar no 2. tapi kalau orang asia. they just think in their mind everything can get free. so nampak je benda pelik , unik main terjah nak ambil gambar sahaja.



2 ) Sifat kedua jamil ialah jamil jenis cakap str8 forward. kalau salah tetap salah waaemah
sesiapa pun, melayu ke india ke cina ke, iban ke, batu ka, kayu ka, polis ke, pemimpin politik ke , sultan ke raja ke. kalau jamil tahu mereka berbuat salah jamil kata salah, kalau jamil tengok orang melayu mempunyai sifat sifat yg tidak elok atau tiada keadilan jamil akan cakap atau menulis dalam bloG. ini membuat separuh melayu marah, bengang , ini kerana sifat sifat melayu mereka tak suka orang kata mereka salah walaupun mereka salah , mereka terlampau mementingkan bangsa seolah-olah dalam kubur nanti malaikat akan tanya kau bangsa apa. silap cakap sikit mereka melenting. dan perangai jamil pulak dah salah aku kata salah. ini melayu banyak marah. jamil kata mereka melayu orang kampong , katak bawah tempurung , mereka mengamok. maki hamun , buat fithnah , kutuk kaw kaw . ugut, dll lagi.

Jadi kerana sifat no 2 jamil itu jamil di inaya macam-macam, orang melayu tak mahu bantu jamil sebab mereka tak tahu membezakan yg mana batil yg mana betul. yang mana bantu haiwan yang mana politik, itu kan sifat-sifat melayu. mereka fithnah , mereka kutuk, hina caci maki dalam internet. dulu ada 6 orang bangsa asing yang bantu jamil tiap tiap bulan hantar wang dari oversea untuk bantu kucing, tapi ada melayu yg terjumpa email mereka . hantar email kata macam-macam tentang jamil, fithnah macam-macam, sampai dari 6 orang sekarang tinggal 1 orang sahaja iaitu pasangan dari german tu. itu pun dia cakap dia terima email dari seseorang juga membusukan nama jamil, tapi dia ambil prinsip ( i dont care what he do as long he helping animals i will help him ) bayangkan lah betapa BUSUKNYA HATI MELAYU dah la tak minat nak bantu walaupun mengaku beragama islam , malah siap memfithnah membusukan nama jamil sampai 5 pelancong yg bermurah hati dah tak menghantar sumbangan lagi.
Sorry tang nama kena tutup sebab ada MELAYU celaka masuk


Macam ni pun nak suruh jamil kata melayu bagus lagi ka. di bukit bintang 50 melayu berhenti tengok,mesti pegang , mesti sentuh kucing . mungkin seorang je yg bermurah hati yang lain semua buat muka tampal kulit babi.muka tak malu , orang punya barang semua nak pegang , main , sentuh tapi hati perut kedekut. kalau bangsa kafir terutama nya eropah , usa , australia, dan cina malaysia. 50 orang berhenti , belai ,sentuh , pegang atau bermain dgn anak berok. 40 orang mesti beri sumbangan. mereka bukan islam pun. tapi hati lebih mulia dari MELAYU yg kononya islam. tapi bila jamil tulis macam ini mereka marah , mengamok , melenting , sebab tu bukan SOMBONG tapi kalau di bukit bintang jamil jarang layan atau pandang melayu , pakistan , india , atau arab. buang masa je layan. habok pun tarak. tanya soalan macam reporter ,

Sampai pernah sekali ada satu pasangan dari norfolk england tanya jamil satu soalan yg betul betul buat jamil terkejut. soalanya ( Why your own races cannot accept their own races batter then them, if have they will split bad story to drop him ) . jamil balas balik tanya dia how you know. dia jawap ( Before we came here, we search everything about Malaysia and we have friend from Malaysia study in our college ) tak malu kah bangsa lain yg bukan islam kata macam tu. sedangkan kita mengaku kita islam , dalam islam menceritakan semuanya tentang kebaikan yg patut kita ikut , tapi realitinya bangsa kita melayu melakukan perkara-perkara yg menjatuhkan maruah agama islam.

Read what I write and think, I know many people agree with me ....cuma kalau dah jenis katak bawah tempurung dia tetap akan kata salah.




Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home