Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Sunday, December 25, 2011

Shakirok Feeeeelinggggggg

Ada orang- orang yg bodoh dna bahalol yg tidak tahu apa apa sebaliknya nak bajet lebih atau menunjuk bagus mengatakan yg kucing apabila di kasikan atau di mandulkan atau di spaykan atau di netrulisekan tidak akana da nafsu atau tidak akan bergaduh atau tidak memancut merata rata. mereka mereka ini hanya sekadar berkata atau nak cari populirati murahan.
Pengalaman saya sebagai pencinta haiwan atau lebih di elok di panggil pencinta kucing .apa yg saya boleh katakan semua itu cerita bohong dan dongeng. banyak kucing kucing terbiar yg saya selamatkan telah di kasikan, di mandulkan oleh tuan punya sebelum mereka di campak buang sesukahati mak bapak orang itu. macaman jamil tahu ia di kasikan. welll my experiance about cats la. tak payah dok selidik banyak la. kucing walaupun di kaiskan ada feelingggg juga, akan memancut juga, akan bergaduh juga. ok. so stop the crap shit.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home