Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, December 7, 2011

Yang baik kita sokong


Saya rasa kebanyakan orang yg mengenali jamil dan tahu selepas kes di perak rasa hormat saya pasa sultan sultan dan raja raja melayu habis . tambah pula jamil pernah berkerja di istana iaitu bersama keluarga di raja. dan jamil tahu cara kehidupan mereka , tidak mendapatkan keuntungan kepada rakyat dan negara.sorry it hornest from my heart.

Ok berbalik kepada tajuk. kelmarin jamildan ajk ajk persatuan saya telah di jemput secara resmi oleh pengurus Taman Botani shah alam untuk mengadakan lawatan di mana beliau sendiri menjadi tour guide ,juga untuk melihat sendiri tapak yg di berikan kepada persatuan kami utnuk di jadikan taman kucing kucing terbiar . iaitu bekas taman arnab.yg telah terbiar sekian lama.

Banyak tempat tempat tersebut telah terbiar, dan tidak diselengarakan selepas ekonomi crisis 2007 , dan sekarang ia di naikkan semula di bawah pengurusan En Mohammad gadaffi .lagi satu sebab ia terbiar ialah rupa rupanya selepas Selangor di ambil pakatan , kerajaan selangor rupa rupanya berhasrat dan bercadang untuk mengambil alih Taman botani. daripada kerajaan pusat. dan di beritakan Datuk Hasan Ali telah di lantik oleh kerajaan selangor untuk mengusahakan hasrat itu. di beritakan banyak mensyuarat mensyuarat telah di lakukan oleh kerajaan pusat dna kerajaan selangor.

Inilah masaalahnya apabila semua hal hal nak di politikkkan. apa salahnya kalau ia terus di usahakan oleh kerajaan pusat , perlukah di ambil alih oleh kerajaan selangor sekarang, apa tujuanya. kenapa perlu sangat mahu di ambil tempat itu. untuk apa. sudah cukup bersihkah pentabiran selangor. sudah cukup profesional untuk mentabir everything kah. atau sekadar kerana politik. adakah kalau ia di bawah naungan kerajaan pusat kerajaan negeri selangor sekarang kerugian teruk. kenapa perlu di buat perangai lanun semua nak di kaut .

Tetapi menurut En Gaddafi hal ini terhenti dan terus diam. tiada sesiapa berkata apa apa baik disebelah kerajaan atau sebelah pakatan , akhbar dan media pun tidak membongkarkan ya. beliau juga hairan. tetapi kehairana itu terbongkar juga walaupun disorok. pihak kerajaan pakatan selangor sekarang tidak jadi mengambil alih Taman Botani .Rupa rupanya telah mendapat surat kuning dari KDYMM Sultan Selangor ,

Sudah tentu KDYMM Sultan Selangor marah apabila tempat yg di ilhamkan oleh Almarhum ayahanda baginda di politikkkan. dulu sewaktu Al Marhum masih hidup baginda di katakan selalu ke sana . dan sudah tentu taman tersebut menjadi sinonim kepada keluarga di raja selangor. makan sudah tentu banginda sultan selangor tidak akan membenarkanya di perkotak katikkan oleh pemimpin politik untuk di jadikan mainan mereka.

Di sini apa pun saya mengucapkan jutaan tahniah dan terimakasih kepada KDYMM Sultan Selangor kerana memainkan peranan baginda. dapat jugalah rakyat melihat ada jugalah eloknya ada sultan sultan di malaysia ini. saya secara peribadi menjunjung kasih mengucapkan jutaan terimakasih. dengan harapan teruskanlah membela apa yg terbaik untuk rakyat dari pimpinan politik . taman botani adalah untuk rakyat bukan untuk parti politik.

Aku menyokong apa sahaja yg baik walau ia di lakukan oleh musuh.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wallhttp://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home