Friday, May 11, 2012

Cabaran Pengerusi PPKSKL Jamil Bin Ismail

Tak henti henti tuduhan , tohmahan, kutukan , cacian terhadap saya sebagai pengerusi oleh sharul nizam anak rahim , di fb beliau menurut pemberi maklumat saya.sebab saya tidak akan masuk wall yg penuh dengan najis dan haprak. saya terpaksa menaip di wall ppkskl sebab saya diserang sebagai pengerusi ppkskl.sifat manusia umpama bangkai. mulut manusia umpama ular sawa berbelit belit.

Dulu bukan main ampu dan angkat. sampai saya sendiri tak senang duduk. tak pernah di buat orang dia panggil saya PEMIMPIN AGONG heheheheh , untuk apa entah semua gelaran gelaran tu. nak buat amal kebajikan dekat haiwan ke nak mengampu membodek. tapi dia silap ornag. saya dah jumpa pengampu mcm dia dah belambak. muka tebal. membodek tak kira tempat .

Yang paling menarik saya dapat tahu sharul nizam anak rahim kata saya menipu orang dengan mengumpul harta dengan mengunakan kucing wow. mengumpul harta .sebab itu sekarang saya pakai honda ladgret hehehe. lepas tu ada pulak lembu lembu yg percaya dan ikut sokong kata kata badak darat ni. sila buktikan cepat bro. berap[a banyak harta yg saya kumpul dengan mengunakan duit kucing. tak pe lah saya malas nak menaip panjang panjang cuma!!!

Saya cabar sharul nizam anak rahim untuk buktikan yg saya ada mempunyai apa apa harta yg boleh di kaitkan dengan wang dari kucing. jika beliau benar benar di lahirkan dari hasil hubungan yg halal. buktikan. sebab dia telah menuduh saya, menfithnah saya. sebagai pengerusi ppkskl. jika dia tak dapat buktikan so paham lah apa makna ayat saya ini. buktikan berapa banyak harta saya dari hasil kucing, berapa banyak simpanan saya dari hasil kucing. saya bela kucing kcuing terbiat bukan LEMBU.

lagi satu sharul nizam anak rahim, tahniah. atas ugutan ugutan awak. sekarang nama awak dah dalam list. jika apa apa terjadi kepada saya seperti kata awak dalam satu colum awak
( sekarang musim hujan kemalangan motosikal bila bila boleh terjadi )
maka tiada orang lain yg polis akan cari bro.hanya awak atau lembu seekor tu. dalam laporan polis kelmarin saya telah tunjukan segala bukti yg ada. jadi saya harap awak berdoalah supaya saya selamat sentiasa ya. awak bukan main tunjuk berani kan. so saya nak tengok lah. atau setakat menyalak mcm anjing je.

Awak kan orang kanan NAZRI AZIZ !!!!!!!!


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.