Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Monday, June 18, 2012

Give them some freedom



Terus terang saya cakap saya tak setuju dnegan undang undnag perhilitan iaitu kalau nak bela berok . mereka keluarkan lesen tapi berok itu metsilah di kurung atau di ikat dalam kawasan rumah sahaj. kalauc am tu baik jgn bagi bela. sama macam menginaya mereka. di kurung di ikat.

Saya bela dua ekor berok dna saya ajar , training, latih dengan baik. dans aya rasa saya lah satus atunya manusia yg bela berok di malaysia tak perlu ikat dna berok tiu tidak lari ke man mana. ini yg saya mahu. benarkan ornag bela. dan benarkan mereka bawa berok berok itu berjalan jalan. supaya dia tidak stress atau terasa terkongkong.

Walaupun kita bela biarkan dia merasa kebebasan. bukan di kurung atau di ikat . bayangklan kalau kita di kurung dna di ikat macamana. kadang kadang undang undang manusiani pun haprak juga.




MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home