Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Friday, February 15, 2013

Fithnah- Fithnah Marissa Luvida tarqiff @ Rashidah Bt Amat




Cerita dekat orang ada 2 rumah banglo di Taman Tun dan Sunway
,ada Bmw , Hummer, Estima. ayah kononya Tan Sri last last pecah lobang duduk rumah teres je. hahaha



Setelah di kumpul semua dari beberapa kawan kawan FB , dalam diam diam waktu masih berbaik dengan jamil Marissa luvida tarqiff @ ( Rashidah Bt Amat ) yang tinggal di rumah teres 2 tingkat. malah ada kawan fb pernah nampak untuk di sewa di mudah .com dgn harga rm 500- rm 600 sebulan. di tempat jin bertendang. kalau tak kerana ada orang bawa pergi mampos jamil tak tahu pergi.


Apa yang dia dapat dengan menyebarkan fithnah dan tohmahan terhadap jamil. tak tahu. motifnya langsung tidak tahu. semua maklumat ini dari 8 ornag. tapi jamil tahu banyak lagi yg di sebarkan fithnah fithnah ini. siapa sangka ornag yg jamil anggap adik. datang ke rumah selalu , dalam telefon bukan main lemah lembut , dalam chat lemah lembut rupa rupanya celaka haramjadah.

Ya mula mula selepas kes amirull terbongkar mereka datang ke rumah untuk minta maaf dan jamil maafkan sebab jamil ingat kesalahan dia hanya ambil amirull dari jamil. tetapi rupa rupanya kesalahan itu hanya 1%. yg tersorok lagi banyak rupanya. jamil paparklan di sini. tak pedulilah ornag nak kata jamil malukan die ke ape ke. tak perlu ada ustaz atau ostazah di sini. dengan kuasal Allah kerana kes ambil amirull semua ini terbongkar. tak perlulah dia sms mengatakan dia di fithnah. FUCK YOU…

Kenapa Datin Susan Zakaria ,Azrol Ortega , Puspa Rani , Wani Muthiah nak fithnah you. what did they get. semua mereka ini seperti jamil menggangap keluarga beliau mcm adik beradik. tetapi dia yang banyak menipu kami. kononnya duduk TTDI, ada rumah di USJ , ada koleg antarabangsa , ada 4 biji kereta, bapa dia Tan Sri, tengah bina rumah 10 million, ajar anak bohong kononya nak beli Hammer. WTF.

Fithnah Fithnah yang berjaya di bongkarkan.

1 ) Tuduhan kononya Jamilkucing membunuh kucing dan salah satu cara membaling kucing tersebut ke dinding.

2 ) Tuduhan kononya jamilkucing membiarkan kucing tua yang marissa luvida tarqiff ambil di pandan jaya mati kerana marissa tidak membayar rm 50.

3 ) Tuduhan kononya jamilkucing suka abused kucing dan berok berok beroknya. sebab itu puntu pagar rumah jamilkucing di tutup dengan kain .

4 ) Tuduhan kononya jamil kucing memukul kepala JK berok jantan jamil dengan kayu sehingga luka.sedangkan JK luka kerana bergaduh dengan shaki.

5 ) Tuduhan kononya jamilkucing membuang kucing yang mati di dalam sungai bukan di tanam. sedangkan setiap kucing yg mati akan di bungkus dan di tanam.

6 ) Tuduhan kononya jamilkucing suka meraba meraba tubuh badan bekas anak angkat jamilkucing ,muhamad noor amirull.kononya jamilkucing ni gay.

7 ) Tuduhan kononya kad ESC yang jamilkucing jual boleh lebur dan menyebabkan rumah banglow dia terbakar .sedangkan ia tidak pernah terjadi.

8 ) Tuduhan kononya kad ESC yang jamil jual harganya Cuma rm 50/ tapi jamil jual sampai rm 300.

9 ) Tuduhan kononya wani muthiah tidak mahu membantu jamilkucing dalam kes seekor anjing bernama doggie iciban.

10) Tuduhan kononya segala pembelanjaan untuk mengambil doggie iciban di tanggung oleh Marissa livida tarqiff sedangkan segala pembelanjaan di keluarkan oleh wani mutiah dan jamil.

11) Tuduhan kononya jamilkucing tidak membayar gaji bekas anak angkat jamilkucing muhamad noor amirull.sedangkan dalam diari amirull sendiri dia menulis tentang gajinya.

12) Tuduhan kononya jamil sewa nazaria untuk balik raya tempohari Marrisa luvida Tarqiff yg tanggong

13) Tuduhan kononya segala pembelanjaan sewaktu beliau bercuti di taiping ahriraya hari itu dna berjumpa jamil beliau yg tanggung.

14) Tuduhan kononya sewaktu di taiping jamilkucing memilih berbagai jenis baju dan seluar kemudian menyuruh marissa bayar.

15) Tuduhan kononya sewaktu bercuti di taiping jamilkucing mengambil segala baki bill sewaktu makan.

16) Tuduhan kononya jamil mahu Datin susan zakaria , Puan Zarina , dan marissa ikut ke tempat pakmie tempohari dengan niat segala pembelanjaan minyak dan toll di tanggung Datin susan, pembelanjaan makan dan minum di tanggung puan zarina, segala pembelanjaan shooping di tanggung oleh marissa. jamil sengaja berkawan dgn wanita wanita kaya ini kerana nak mengunakan mereka.

17 ) Tuduhan kononya Jamilkucing nak bawa anak marissa luqman berlakon dgn bayaran rm 6000 dalam iklan Samsung, kemudian jamilkucing nak makan separuh dari bayaran luqman, sebab itu production tu ambil ornag lain, sedangkan production itu sendiri telah membawa seorang budak lelaki mat salleh dari London.

18) Tuduhan kononya jamilkucing sengaja membuat cerita kehilangan rm 5000/ dengan tujuan nak minta Marissa Luvida tarqiff sumbang rm 5000/

19) Tuduhan kononya jamilkucing sengaja mengatakan cina yg membela amirull dan kawan kawanya di kuantan itu sebagai GAY sedangkan cina itu bukan Gay.

20) Tuduhan kononya jamilkucing minta rm 1000 untuk membeli kandang anjing doggie iciban , sedangkan dia sendiri yg berjanji nak beri kandang pasal tak mahu jamil beri doggie iciban kepada wani muthiah

21) Tuduhan kedua kononya waktu jamil pergi ke tempat Pakmie di alor setar tempohari jamil menyewa nazaria. di bayar oleh Marissa Luvida Tarqiff

22) Tuduhan kononya amirull cakap jamil nak bakar rumah rumah ornag yg anjingnya bunuh kucing jamil.

23) Tuduhan kononya jamilkucing adalah gay .Tiada bukti tetapi hanya dari cerita amirull dan cerita lama di Blogspot

24) Tuduhan kononya jamilkucing mengunakan nama dan akaun Marissa Luvida tarqiff di kl Farm Vet untuk mengambil amoxitab dan multivitamin untuk di jual .sama seperti dia kata PH begitu juga.sedangkan jamila da kedai sendiri.kalau dia sendiri ada akaun di KL Farm vet kenapa dia beli ubat dari jamil.

25) Tuduhan kononya jamilkucing tidak pernah memulangkan baki wang lebih pembelian makanan kucing.sedangkan selalunya dia beri cukup cukup atau lebih rm 5 dan suruh beri kepada amirull

26) Tuduhan kononya jamilkucing menjual ubat sampai rm 80 kepada marissa luvida.tetapi dekat org lain rm 30.

Tujuan jamil buat post ini ialah untuk mengajar dia jangan menipu atau menfithnah ornag. dan untuk peringatan kepada animals lover becafful with this con woman. jamil tidak mahu ada lagi ornag yg kena.kalau dia nak saman jamil silakan. skasi saksi jamil telah bersedia dgn loyer mereka. YOU SAID YOU WANT TO GO TO PROPER CHANEL RIGHT. so go ahead . we are waiting. BITCH



MAY BANK BERHAD :
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 

JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home