Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Saturday, February 16, 2013

Senang sungguh memohon maaf

 SENANG SUNGGUH MEMOHON MAAF SHARUL NIZAM ABD RAHIM

Selalunya Jamilkucing apabila dah benci dan menyampah dgn orang itu , jgn kata jumpa dia atau tengok dia sebut nama dia pun aku tak nak. tapi kerana nak buat artikel ini jamil terpaksa sebut , ada kawan beritahu si SHARUL NIZAM ABD RAHIM melalak meroyan pasal jamil susah nak maafkan dia. jamil masih tidak maafkan dia. jamil marah sangat dekat siapa. pastu siap tanya pulak apa salah aku pada dia ( jamil ).

Sebab itu daru dahulu lagi jamil sudah cakap dia ni MANTEL PROBLEM , kau tuduh aku tipu duit persatuan , kau tuduh aku inaya kucing , kau tuduh aku inaya berok, kalu buat komplain palsu dekat DVS dgn Perhilitan sampai mereka datang serbu rumah aku for nothing , kau paparkan alamat rumah aku , kau hina aku , kau caci maki aku , kau sindir aku , KAU HINA MAK AKU YG TELAH TIADA , kau hancurkan persatuan yg aku berusaha keras tubuhkan , kau hasut ajk ajk aku, kau lagakan aku dengan pencinta haiwan sehingga yg pernah menyumbang dekat aku pun terus diam .AKU NAK MAAFKAN KAU ????


Aku boleh maafkan kau dengan dua syarat  iaitu :

1 ) kau masuk kubur mak aku. dan memohon ampun dna maaf dari dia kerana menghina mak aku yg telah tiada. dan memaparkan foto arwah mak aku yg kau ambil dari blogs aku. arwah mak aku kata dia maafkan kau, wel aku akan maafkan kan kau.

2 ) Kau pergi menikah dan kawin dengan betina gersang ( Nieza Iriearney ) yang selalu bersama sama dgn kau menfithnah , mengutuk , mencaci aku . kau dengan dia sepadah. hampir sama putih , hampir sama gedebab , sama busuk hati , sama belagak pandai, sama kaki fithnah. so sepadan la.

Aku Jamilkucing tak akan ampun kan kau atau maafkan kau dari dunia sehingga akhirat paham, tak payah cerita NABI PUN AMPUNKAN UMAT. aku bukan nabi. aku tak mempunyai kekuatan setaraf nabi. dan tak payah lah suruh orang itu pujuk aku, suruh ornag ini jumpa aku pujuk aku maafkan kau, suruh ornag merayu aku maafkan kau sorry la. lain orang aku tak tahu but not me.

Kau selalu berdegar dengar bercerita. ODIT sana ODIT sini, ayat ODIT kau memang tak boleh blahhhmaklumat sana maklumat sini , rakyat sampaikan maklumat. seolah olah kau ahli parlimen. kau komplain irang itu tak jaga haiwan elok elok, ornag itu tak ikut standard,. sedangkan depan mata kau , kau buat buat tak nampak. kau lagakan orang. kau suruh suami orang displain bini dia. WHO DO YOU THINK YOU ARE ??nak ajar ornag displain bini dia.

Kau kata aku Gay sebab kau jumpa blog musuh politik aku yg menuduh aku gay dari tahun 1999 kerana aku menyokong Anwar . kau hebohkan, kau copy and pastekan, kau paparkan, kutuk aku Gay. TAPI AKU NAK CAKAP KAU aku tidur tak pelok Teddy bear , aku Tido tak pakai topi tidur, aku tak masuk rumah ornag angkat seluar, aku tak beli baju dgn seluar dekat lelaki. TETAPI semua itu KAU BUAT. so aku nak tanya la. BUKAN TUDUH SEBAB BUKAN PERANGAI AKU siapa Gay sebenarnya ?????

Kau hina bangsa lain, kau kutuk Wani Muthiah tahap darurat, kau malukan dia. walaupun dia india APA HAK KAU BUAT BEGITU. DIA ORANG MALAYSIA, DIA RAKYAT NEGARA INI. Cermin diri kau sendiri dahulu sebelum cakap hal ornag lain. setiap kali bergambar kau tunjuk isyarat 1 malaysia. tapi kau racis , kerana kaulah ornag akan benci Umno. shame on you. hanya yang bodoh dan bangang serta yg ada hati serupa kau sahaja yg akan jadi kawan Fb kau.

MAY BANK BERHAD :
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 

JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 


0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home