Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, January 13, 2010

Shakinchu follow me around town

Last time i always bring male cat follow me anywhere. but this time i try to bring female cat. and the cat is shakinchu. i bring shakinchu cost she always good.if i leave her on the bike .she will stay there. even i go far away from bike.
Berbuat baik dengan haiwan lebih mulis dan elok dari berbuat baik dengan sesama melayu, haiwan tidak pernah berbuat dosa dengan allah , mereka di cipta untuk memuliakan allah. apabila mansuai melihat mereka yang berakal waras akan memuji allah di atas kecantikan haiwan-haiwan ini.tetapi berbuat baik sesama melayu. banyak kepada busuk hati , dengki , irih hati , buruk sangka , dalam itu mereka bercakap tentang dosa pahala. tentang gama . itulah melayu bangsa yang penuh kepura-puraan.




Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

2 Comments:

Blogger nuzul said...

Salam
the lady you insulted so badly in this forum,
have donated to your bank account,

http://www.carigold.com/portal/forums/showpost.php?p=5731545&postcount=150

Mr Jamil, i know u are a good person and u have a very kind heart,
but please don't insult people like that, 'sundal' 'jalang' etc
'sabar separuh drp iman'
if people insult you, let them be
if people throw you a rock, give them honey for a change
may Allah bless you always

January 27, 2010 at 9:57 PM  
Blogger JAMILKUCING said...

Salam

Nuzul Farehan pertama abg jamil tak pernah berminat, berniat nak insult sesiapa pun, waaemah nak memaki hamun orang, tetapi dah 10 tahun abg jamil buat kerja amal. orang melayu kita ashik menuduh berbagai tohmahan, fithnah, kejia,penghinaan,terhadap jamil. sebagai mansuia ciptaan allah mana ada orang boleh tahan .

Cuba you tengok sendiri di forum tu dari mula sehingga abg jamil balas.kutukan , penghinaan, cacian, cabaran, tuduhan dan berbagai lagi.hati siapa yang tak sakit. kalau mereka kenal abg jamil dna ada bukti tuduhan apa mereka kata itu benar tak mengapa. ini tidak.apa yang abg jamil balas kelmarin mula-mula cuba you baca. abg jamil cuba balas sebaik mungkin.tetapi tau tau ada balasan yang kurang menyenagkan,bukan mereka nak minta maaf sebaliknya lagi menghina. abg jamil letih dnegan penghinaan ini Nuzul.

Apa pun sampaikan salam abg jamil pada,selepas abg jamil membalas semalam demi allah memang terasa menyesal pula.tapi itu terlajak perahu boleh di undur. beritahu dia jika perlu abg jamil jumpa untuk memohon maaf i will do that. cuma permintaan abg jamil ajdikan ini iktibar di masa hadapan.kalau kita tidak tahu kita jangan main hentam
sembrono.pagi tadi check email tengok maybank beritahua da orang nama hazirah masukan wang.terngiang nama tu tapi tak ingat siapa. tak mungkin orang yg di forum.lagi pun lepas itu abg dah janji pada diri abg jamil tidak akan masuk forum tu lagi.

This is to inform you that NUR HAZIRAH BINTI MOHAMMA has transferred RM400
to your Maybank account for on 01/27/10 23:44:10 via Maybank2u.com.

kepada Nur Hazirah abg jamil berikan serangkap pantun.

akar nibung meresap
akar mati dalam perahu
terbakar kampong kelihatan asap
terbakar hati siapa yang tahu.

January 28, 2010 at 5:33 AM  

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home