Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, January 13, 2010

Sleeping Babies

Dunia-dunia selalu kita orang dengar bangsa kafir jahat , teruk , hina , itu ini, orang melayu islam baik , bagus. tapi itu semua betul kah.memnag betul dalam islam kalau kita tahu membaca al quran, atau membaca tafsir al quran kita akn tengok allah subhanahuwataala menyuruh kita berbuat baik sesama mansuia, sesama makhluk ciptaan allah. bermurah hati. tapi adakah orang islam terutamanya melayu melakukanya. atau hanya sekadar bermanis mulut sahaja.
Kalau koperat melayu apabila mereka mahu memberi sumbangan atau derma tv , akhbar mesti ada. kalau tidak tak payah. kalau orang melayu taraf biasa lak. hanya manis di mulut sahaja. di bukit bintang jamil dapat tengok sendiri sifat-sifat bangsa melayu. ya memang ada yang ikhlas tapi boleh di kira. yang lain banyak yg belakon je. datang bukit bintang tanya itu tanya ini. mahu itu mahu ini, nak belai kucing lepas tu blh. jamil tak memaksa tapi kalau dah kedekut harta orang jangan di sentuh.ikut cara cina. kalau mereka tak ada hati nak bagi mereka tidak akan sama sekali sentuh harta benda orang.
kita marah terhadap penjajah yang menjajah negara kita ,tapi perangai kita sebagai penjajah tentu ada. jamil tengok di bukit bintang bangsa lain selain arab mereka tidak akans entuh kcuing-kucing jamil kecuali selepas mereka meminta kebenaran.tapi kalau melayu , arab mereka buat macam harta mak bapak mereka. yang arab pulak nama je islam tapi kelakuan lebih teruk dari yahudi. orang tegur nak bergaduh.buat report polis. orang melayu banyak mengikut perangai arab.



Help me to help abandoned animals.Only if you have HEART..

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home