Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, January 12, 2011

Shakilan ( Shaki-Tengah jalan )

Balik dari bukit bintang seperti biasa jamil akan bawa berok jantan ( JK ) berjalan-jalan sekejap sambil pergi beli barang ,mula dalam hati ingat nak pergi pekan pandna perdana ,tapi bawa motor sampai terus ke jalan pandan perdana jalan ke rumah lama jamil dulu. keluar dari mulut jamil ( eh yang aku mai samapi sini buat apa. ) ingat nak pusing balik tapi hati macam kata pergi terus. dgn sendirinya jamil teurs jalan . tak sampai 200 meter seekor anak kucing sedang berjalan betul betul di tengah-tengah jalan. syukur taka da kereta atau motor lalu. yang peliknya jalan tu lengang,hanya moror jamil je.
Lepas jamil jumpa anak kucing itu barulaha da kereta dan motor lalku, Ya Allah kekuasaannya. anak kucing tu nampak je jamil teurs berlari tergedik gedik ke arah jamil. bila jamil ambil dukung siap bunyi grrrrr grrrr , bunyi yg kucing selalu bunyi bila manja. jamil masukan dalam box bawak balik.


Sampai rumah mandikan, lepas tu dah di keringkan letak je dalam bekas makanan dia punya makan. tak ingat. makan dengan kucing kaki hancur yg jamil baru jumpa. kucing yg kakinya tersepit di excaltor di bukit bintang.




Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home