Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, June 28, 2012

Pasang Kad Esc Di taman pelangi rawang

Hari ini saya tak ke bukit bintang sebab ada order untuk membeli Kad ESC oleh surau Alikhsan Taman pelangi rawang . semalam saya di hubungi oleh Iman sural Al ikhsan taman pelangi rawang yang berminat untuk membeli Kad ESC di mana beliau terjumpa artikel saya di Trannungkite. setelah menjawab beberapa soalan beliau berminat untuk membeli 2 keping kad ESC. tetapi beliau meminta jika saya sendiri yang datang ke sana untuk memasangnya . beliau telah rujukkan saya kepada ajk surau yg bertanggungjawab dalam hal hal electrik. dan kami telah membuat pertemuan hari ini. saya sampai di sana dalam pukul 4.30 ptg.


Di sebabkan tempat itu jauh dna saya pergi dgn skuter so saya bodyguard saya iaitu JK si berok jantan. hehehe. alhamdullilah rezeki . Terimakasih kepada CitiDirect International and CEO,Mr Peter H K Lim kerana memberi saya peluang dan jalan mencari wnag tanpa menggangu kerja amal saya. jasa anda tidak akan saya lupakan.Terimakasih kepada seluruh ajk ajk surau Alikhsan.





MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home