Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, June 13, 2012

Pelekat BENCI Rokok .


CITIMAGMA membuat anda benci bau ROKOK.!!!

Banyak orang selalu bertanya kepada saya BAGAIMANA SAYA SENANG BERHENTI MEROKOK . selama ini saya hanya kata just berhenti sahajalah. bukan apa kalau bagi tahu pun bukan ada untuk kan. tapi kalau di fikir pulah kalau bijak saya boleh tolong orang dan buat sedikit wang untuk anak anak bulus. so saya telah berjumpa dgn sayrikat pengeluar dan mereka setuju memberi sedikit keuntungan jika saya memperkenalkan barang mereka. dan memperkenalkan product yg boleh membuat anda benci merokok.

Saya sendiri telah mencuba dna berjaya. jgn terkejut saya adalah perokok tegar dahulu. sehari mesti 2 bungkus . selepas saya mengunakan product ini dalam 4-5 bulan saya mula benci rokok. malah sekarang kalau ada orang hisap rokok depan saya pun saya benci baunya.CITIMAGMA adalah sejenis pelekat yg boleh menghilangkan segala kesedapan dalam rokok.kalau ia boleh membuat saya benci rokok anda tnetu boleh juga.

BERAPA HARGANYA ?

Untuk satu peket terdapat 90 pelekat , harga untuk satu peket ialah rm 200/ tak rugi anda bazirkan rm 200 untuk anda menyelamatkan ribuan ringgit setahun. saya telah berjaya . ikut saya. sebelum ini saya tak minat nak beritahu ornag kerana tiada apa apa keuntungan tetapi sekarang ada sedikit rezeki saya kongsikan kepada anda. Berminat hubungi saya segera. nak beli di syarikat pengedar boleh harganya satu peket rm 600 /.so fikirkanlah sendiri.

Nak berhenti merokon sekarang.jgn tunggu batuk darah baru terkapai kapai. CITIMAGMA sangat berkesan.


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536

For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home