Friday, May 29, 2009

babykey round town






Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Tuesday, May 26, 2009

Animals lover from england


My lovely friends which are real animals lover from england.they stay in kuala lumpur almost month. and they always come over to my place at bukit bintang. now they already when home to england.hope to meet them again.

Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Thursday, May 21, 2009

Shaki and her babies

Shaki my female monkey already born her babies las one month.now the babies already one month.and she love her baby very much.not like human mostly malay people who love to dumb their baby .shame for me to be malay person.




Shaki and her babies. shaki born her babies last month. now the babies getting bigger.but still babies. it take me month to publish this . couse i want to see first. how . and today is already one month she born babies. i dont care what people say.i will not going to take the babies from shaki. or give to someone els.


Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Sunday, May 17, 2009

Shakinchu.my burmese cat




That is shakinchu .playfull,nothie,but cute


Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Friday, May 15, 2009

Babyky in bukit bintang.



Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Thursday, May 14, 2009

Shakirai the handsome one....






Between all of my cats shekirai is the most handsomeone. shakirai is in the category of manx cat ( man of isle ). i found him last 4 years. at food stall. ( gerai la )

Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Shakimatakit




This is shakimatakit i found her last 3 week with one of her eye have infaction.but now she is on and already starting to be at bukit bintang.

Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Friday, May 8, 2009

Babykey and shakitar

Between all my cats babykey love the new cats shakitar very much.and they always play either in the house or in bb.









Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Thursday, May 7, 2009

Round kuala lumpur with shakilim and babykey

Sometime at night time i will round kuala lumpur town with babykey and my king cat shakilim.







Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Jumpa anak kucing dalam longkang

Streamyx di rumah buat hal lagi,dengan servis tm net pula macam sial so kenalah pergi ke cc, malam tadi sebaik je keluar dari cc terdengar bunyi anak kucing mengeow,cari-punya cari tengok seekor anak kucing dalam longkang depan cc.basah kuyup. Tengah cuba naik ke atas tapi tak Berjaya sebab longkang itu dalam. Jamil masukan sebelah kaki ke dalam longkang ambil anak kucing tu.bawa ke skuter.ada tuala lap die masukan dalam box skuter bawa balik. Bagi mandi lap kering-kering letakan dengan shakirentan. Sebab selalunya shakirentan walaupun dia jantan tapi berilah kucing mana pun tak kira tua atau muda semua dia belai dan sayang.jamil namakan kucing ni SHAKIKANG ( longkang )













Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Found one dead preagnent cat in the middle of the streets....


Selepas balik dari bb .sesudah selesai semua,selesai sembahyang jamil menunggang skuter ke sebuah mini market untuk membeli tisu kucing. setelah semua siap dalam perjalanan balik terjumpa seekor ibu kucing yg mengandong telah mati di langgar di atas jalanraya. sedih , terharu , marah , geram semua datang dalam kepala.


Tetapi yang heran langsung tiada cacat cela. tiada darah,tiada kesan calar, tiada kesan luka.badan dah sejuk beerti dah atas sejam dia mati. itulah kuasa allah. dah di langgar tiada kenderaan lalu atau melanggar bangkai. ya allah besar sungguh kekuasaanmu. jamil angkat bangkai tu langsung tak berbau hanyir atau apa seperti kucing-kucing yg di langgar yg jamil pernah jumpa. bawa balik. kafankan dan tanam di bawah pokok petai hutan berhampiran sungai.


kesihan sungguh. itulah sikap pemandu malaysia kalau dah bawa kereta,bawa motor jalanraya tu macam mak bapak die orang punya, dasar bangsa celaka sungguh.maaf lah geram sangat. semoga yg langgar tu di laknat allah hendaknya.



Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Wednesday, May 6, 2009

Babykey help me looking for flies



Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Bbbykey when boring



Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing

Montly permenent sponser


Satu-satunya orang malaysia yang membantu dengan sumbangan bulanan sebanyak rm 100/setiap bulan di malaysia .namanya john.yang berkerja sebagai supervisor di pusat urut kaki di atas tempat jamil lepak di bukit bintang.berbagsa cina. tetapi mempunyai hati yg ikhlas untuk membantu.malah setiap bulan sebelum cukup bulan dia sendiri akan mengingatkan jamil supaya membawa resit.

John juga yang boleh di katakan setiap hari akan membeli air kotak untuk berok-berok jamil apabila jamil membawa mereka ke bukit bintang. satu satunya orang yang berok jamil mahu rapat dan bermain.


Help me with money not with words.buy thing using money not words. thank jamilkucing