Monday, May 31, 2010

Cats Food

8 bag of cats food ,3.5 kg for 8 days.


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Sunday, May 30, 2010

Shakirok

One of olds persian cat which i found at garbage place.dirty, old. but now relly beutiful like new hehehe



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Late Adik And Late Shakidi


Ada sesiapa yang sudi bagi aku pinjam rm 10.000 dengan bayaran balik sebulan rm 500/ mengikut kemampuan aku. banyak sangat barang tersangkut nak dan perlu diselesaikan. nak merompak salah disegi UNDANG-UNDANG,nak menipu takutkan ALLAH , nak terima tawaran seorang pemimpin umno takut kehilangan MARUAH DAN HARGA DIRI, na...k jual barang tiada yang berharga, jadi sesiapa yanga da duit lebih sanggup bagi pinjam habag mai lah. bayag balik mesti punya tapi jangan mintak bunga dah la. BERDOSA BESAG..



Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Jk and Babykey at Merdeka HALL







Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

The cuties










Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Babykey The Famouse Monkey

last 5 month my monkey ( Babykey ) was using for swedish advertisment for Gianomax jus. and today i recive the video.the monkey from malaysians be filmstar in sweden.hahaha.














Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Hornest people.


Wanita cina ini dari old klang road . nama jamil lupa. dia datang tengok kucing,tanya beberapa soalan. setelah puas hati. dia ternampak dvd yg jamil jual pasal diri jamil. dia beli satu yg 2 in one harga rm 15. dia bayar rm 15 . bagi sumbangan rm 10 . lepas tu kami bersembang lain. lepa 20 init dia minta diri nak pergi.kami bersalam, tapi lepas itu dalam 2 minit dia datang balik.

Dia tanya jamil dah makan belum,jamil jawab malam baru jamil makan. dia cakap dia nak belanja jamil makan sebab katanya ( you work hard for animals ) .jamil ok. dia pergi ke mc donalds beli burgger Big max, ais cream sundie ,kentang goreng dan cock. kemudian hantar kepada jamil dna minta jamil duduk dulu dan makan. kata dia ( you sit and eat. let me help you to see the cats.and baby.go and eat now if not the sudnie will melt )

Itu dia bangsa cina , orang kafir bukan islam, tak pernah bercakap apsal bersedekah, bantu membantu, beramal, dosa pahala, kerana tuhan.tapi mereka mempunyai hati yang mulia dari satu bangsa yang suka melalak benda-benda yg jamil cakap tadi. just love to talk rubbish to make thear heart happy.


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Agains Malay Atitude.


Sifat dan hati budi orang melayu terhadap haiwan. jamil selalu pergi pasar malam pandan jaya dengan taman muda.dan kalau pergi jamil mesti round dalam pasar malam naik skuter sebab jamil mesti bawak salah seekor berok jamil.bertukar setiapminggu. bila lalu sahaja depan gerai cina tak kita jaul makana ke, buah buahan ke, sayur sayuran ke, mereka cepat-cepat nak beri makananan, kalaud epan ekdai buah pasti beri rambutan ke, appale ke, pisang ke, kalau gerai sayuran mesti bagi tomato ke, perai ke, atau salad. mereka orang cina jamil tengok langsung tak berkira dengan haiwan. di bukit bintang ada hantar sesikat pisang,siap datang tanya lagi berok jamil makan apa.

Tapi bila lalu depan gerai buah ke makanan ke yang melayu punya, yang mereka tanya tak nak beli untuk berok ke, pastu kalau harga murah tak pe gak.orang lain jual apple,orange 10 biji rm 5. yg melayu 10 biji rm 6. pakai lebai, tunjuk sifat ke islaman. .hari itu jamil pergi ke downtown.singgah makan di salahs atu gerai makan orang kelantan. jamil order makan. die orang yang kerja dengan anak-anak tokey situ sibuk ambilgambar berok jamil. pastu jamil minta lah sebiji apple hijau untuk berok. ingat mereka ikhlas la bagi untuk ebrok.bila kira mereka kira apple ti sebiji rm 1. apa punya celaka punya melayu. ko orang nak marah,marah lah tapi pada aku perangai orang kita memang macam celaka.

Dengan haiwan pun nak berkira,pastu kalau jumpa anjing lain taka da nak sepak,nak baling,nak terajang,nak hentam. anjing tu siapa cipta. memang la anjing dgn babi haram tapi adakah di suruh kita sepak,baling,tendang,siram mereka. hari itu sewaktu pilihanraya hulus elangor. jamil dan kwn kwn pergi mandi air panas. ada la seekor anjing tu relax bawah pokok mungkin sebab senjuk duk dekat situ suam. maris eorang tua melayuc elak ni ceduk air panas tu simbah dekat anjing tu. jamil sound je. peduli apa akiu dia orang tua ke ape ke. kalau muda nak aku penerajang je. celaka sungguh.anjing tu tak kacau orang pun.tapi itulah sifat celaka melayu.

Pastu bila susah , kena bala minta doa dekat Allah.minta itu minta ini, menangis , bertaubat, tetapi haiwan ciptaan allah mereka sepak terajang,langsung tak hormat, langsung tak ada belas kasihan, sampai mampos pun ko orang melayu tak akan senang dengan perangai macam sial tu.sorry la pengalaman jamil , jamil langsung tak ada perasaan hormat terhadap orang macam ni.

Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Totally Agains What ever to call this..

Malaysians are not qualified to do this kind of thing. malaysia or any asian people any of malaysians people are totally not qualified to do this kind of thing .they said love but they , love animals only in the mouth.not heart. and one more thing malaysians poeple are double standard.i jamilkucing totally agains this !!!!!!!!!!.( SHOULDS WE NEED TO KILL SOMEONE TO STOP THIS!!!!!)

Malacca state chief defends plan to build testing lab saying animals are for benefit of humans

guardian.co.uk, Monday 31 May 2010 19.15 BST

Activists say test subjects at the planned lab could be abused because Malaysia has no regulations on animal research. Photograph: Graeme Robertson for the Guardian

A Malaysian minister today defended plans to build an animal testing medicine lab in his state, saying God created monkeys and rats for experiments to benefit humans.

Malacca chief minister Mohamad Ali Rustam said the lab had been approved, and animal testing was necessary to make drugs. "We cannot test on human beings," he said. "God created monkeys, and some have to be tested."

The plans by Indian firm Vivo BioTech to set up a lab in Malacca has come under fire from activists who say test subjects could be abused because Malaysia has no regulations on animal research.

Mohamad Ali said Malaysian agencies, such as the wildlife department, could monitor that the animals were not abused and proper procedures followed. He said eating animals could also be seen as cruel, and yet it was widely accepted.

Vivo signed a 450 million ringgit (£97m) joint-venture deal in January to build the biotechnology centre, including laboratories where trial medicines will be tested on animals. Its partners are state government-owned Melaka Biotech Holdings and local firm Vanguard Creative Technologies.

Malaysia's Society for the Prevention of Cruelty to Animals criticised Mohamad Ali's statement, saying it had not been scientifically proven that animal testing was necessary to develop medicine.

"Our primates will be snatched from the forests to be tested for what? Animal testing really leads to nowhere," group representative Christine Chin-Radford said."We are not confident at all that ... their welfare will be looked at properly. We are concerned about this exportation of cruelty to Malaysia."

SPCA, together with European animal rights groups, submitted a protest letter to the government last month, urging it to halt the project. Chin-Radford said animal cruelty is against Malaysian law, and there are no separate guidelines to govern the treatment of test animals.

Animal rights activists say companies are increasingly outsourcing animal testing to Asia, where regulations are more lax and costs are lower than in the West. India also has strict rules concerning animal testing, Chin-Radford said.

Vivo has said previously it may import beagles from the Netherlands and try to obtain domestic primates for testing.

Last year a French pharmaceutical research company proposed building an animal testing laboratory in southern Johor state using imported macaques, but the project was suspended amid an outcry from environmental groups.

kenyataan paling bodoh bangang dari seorang menteri malaysia yang tidak tahu dan paham animals right. haiwan itu ciptaan Allah .itulah dia orang malaysia terutamanya melayu.


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Thursday, May 20, 2010

Friendship difference animals






Surah Ghafir : 7-9 Hadis Riwayat Muslim Bermaksud : "Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Wednesday, May 19, 2010

Selamatkan mereka



Jumpa seekor kucing yg baru melahirkan 3 ekor anak. ambik bela sihat.memang jamil puji mak dia pandai jaga anak.semua sihat dan gebu. tapi bila dah besar sikit,sihat tau tau mak dia nak bunuh semua anak dia. cara dia nak bunuh dia gigit di bawah tengok. ketiga-tiga dah terkoyak sampai nampak tulang.nasib baik anak kucing tu keriau ( berteriak) jamil masuk bilik tengok semua dah luka. terpaksa ambil tindakan drastik pisahkan mereka antara ibu dan anak .bagi ibu lain yg kematian anak ajga. alhamdullilah ok. kesian semua dah terkoyak bawah tengkok sampai nampak tulang. serupa macam daging di cincang.




PUBLIC BANK:

PUBLIC BANK (Kuala Lumpur CITY MAIN OFFICE)

JAMIL BIN ISMAIL

ACCOUNT NO: 4-9419908-25

For oversea Donors Sort Code: (PBBEMYKL)



MAY BANK BERHAD;
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)



Tapi alhamdullilah setelah di pisahkan, di letakan betadin ,dah makin sembuh .mak dia pun dah boleh letak balik.


Surah Ghafir : 7-9 Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :" Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Tuesday, May 18, 2010

Babykey entertaining Tourist

Ladies from Australia

I rescue babykey from rude arabic group who buy her from chinese guy.which always abused her. now she staying with me almost 1 years. she always help me in bukit bintang to get donation from the people who take photo with her. last 3 month are company from sweden rent her for advertisment on banana jus ( Gianomax ) they use her for almost are day.,and they pays me rm 3000/ .that mean babykey already pay me what good i do for her.

http://jamilthecatman.blogspot.com/2010/05/babykey-acting-on-gianomax-advertisment.html
Boy from Australia


ladies from sweden
Ladies from singapore
Guys from france
Ladies from Uk




Surah Ghafir : 7-9
Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Wednesday, May 12, 2010

Orang Melayu Tidak Percaya janji Allah !!!!!!!



Mungkin banyak yang tidak akan setuju tajuk yang jamil tulis. betul tak? tapi kalau pembaca semua menilai secara terperinci pasti akan mendapat jawapan. pengalaman hidupbanyak menunjukan kepada kita .sama ada kita mahu menilainya atau mengakunya terpulang tepuk dada tanya selera. .

Pengalaman jamil menjalankan kerja amal menyelamatkan haiwan-haiwan terbiar banyak menunjukan kepada jamil sifat orang melayu yang mengaku mereka islam.tetapi adakah mereka benar-benar mengikuti segala ajaran islam. orang melayu tak kira usia pasti akan bercakap,tercakap,mahu bercakap kalau kita buat baik dapat pahala, kalau kita bersedekah dapat pahala, kalau kita melakukan kebaikan kita mendapat pahala, kalau kita membantu yang susah kita dapat pahala, kalau kita bantu haiwan ( kucing ) dapat pahala sebab kucing haiwan kesayangan nabi kita Muhammad S.A.W .

Tetapi apakah orang kita melayu bila berbakti , bersedekah , membantu demi pahala .adakah mereka buat secara ikhlas , jujur dari hati atau hanya kerana pahala yang mereka sendiri was was untuk percaya. sebab apa jamil kata begitu? sebab cuba tengok apabila kita pergi sembahyang jumaat berapa orang yg bagi rm 1 berapa orang yg bagi rm 10 dan berapa orang yg bagi rm 50 . itu untuk rumah allah tu. tentulah ajwapanya banyak yg bagi rm 1. sebab apa? sebab mereka sendiri was was betul ke dapat pahala. kerana pahala mereka tidak nampak. betul tak? sebab itu koperat atau orang kaya bila mereka nak beri sumbangan atau derma.mereka akan panggil akhbar atau tv. walaupun mulut mereka kata kita buat ikhals tapi nama mesti nak di ketahui orang. pada mereka pahala tak penting bukan boleh nampak pun. entah ada entah tidak sebab mereka sendiri tak yakin. jadi biar orang tahu mereka buat .

Cuba Kalau Allah bagi depan mata. contohnya beri sumbangan rm 10 / tak ampai seminit gedebammmm dapat habuan dari Allah .jamil berani potong tangan la. semua berebut nak beri sedekah ,sumbangan atau derma. ada yang sanggup jual harta benda la demi untuk pahala. sebab pahala boleh nampak. orang yg berharta atau yg kaki kumpul harta pasti akan menjual hartanya demi untuk mendapatkan pahala sebab pahala boleh nampak. sultan sultan dan raja-raja akan jual tanah-tanah dan harta-harta yang mereka ada demi untuk memeberi sedekah , sumbangan atau derma. sebab akan dapat pahala on the spot! betul tak?

Sama juga apa yang berlaku dekat jamil. bangsa lain berebut nak membantu,bagi sumbangan tak pernah keluar dari mulut mereka ayat IKHLAS tapi mereka beri cukup untuk beri makan berpuluh ekor kucing,berbeza dengan melayu islam, siap bersalam ,bagi secara nak bersorok, mulut keluar IKHLAS tapi rm 1.paling tinggi pun rm 10 itupun boleh di kira. yang penting bagi orang yg jamil tengok berlakon baik tu kena lebih tapi bagi sumbangan kena kurang . tapi bila jamil cakap akan ada mulut-mulut yg jenis tak tahu nak menerima kesalahan, sentiasa nak belagak bangsa melayu baik,bagus,terbaik. lancauuuuuuuu.

jamil cakap terus terang secara jujur ,sebab jamil tak pandai berlakon, menunjuk-nunjuk. ada yang kata melayu susah , miskin , gaji rendah . betul ke?? yang kaki beratur dekat kedai ekor bangsa apa banyak, yang kaki pergi disco jalan p ramlee tu banyak bangsa apa. sama banyak je dgn bangsa lain, yang kaki dok modyfite kereta , ekzos kereta yg suka menunjuk-menunjuk di Dataran malam-malam tu bangsa apa. cina ke?india ke? orang putih ke? tidak!! jawabnya MELAYU. jadi kalau nak kata melayu tak ada duit pembohong. cakap je terus terang bangsa melayu bakhil ,kedekut ,pentingkan diri sendiri.

Ada pula yang akan kata jamil pun sama juga.jamil pun melayu.yesssss tak di nafikan memang jamil melayu .tetapi jamil pastikan diri jamil tidak sama sekali mengikut budaya dan hati budi melayu. banyak jamil telah buktikan yng jamil tidak ikut hati budi melayu. jamils anggup korbankan kerjaya jamil,gaji besar demi nak membantu haiwan, korbankan kehiduopan harian demia haiwan.korbankan keseronokan demi haiwan, korvbankan pasangan hidup demi haiwan. sanggup memaafkan dan membantu pula orang yg cuba membunuh jamil . adakah bangs amelayu lain sanggup buat.kalau ada tunjukan. tok sah belakon baik la. tunjukan.

Orang melayu bila datang bukit bintang mereka akan baca ayat ......

WAL LAI LI IZA SAJA ( tak mau bagi nak tengok saja )



Surah Ghafir : 7-9

Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :

"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".

Tuesday, May 11, 2010

If in malaysians of couse this duck will get kick by malaysians people ......

Cuba fikir apaakan jadi pada itik-itik ini jika di malaysia. cakap terus terang.jgn bohong. itik ini akan di baling, atau di sepak atau di langgar.oleh rakyat malaysia. tidak pun ia akan di tangkap untuk makan, di bela , betul tak?
kejadian ini berlaku di luar negara .itik ini dan anak-anaknya cuba melintas jalan. orang ramai yang nampak menahan kereta bagi memastikan itik dna anak-anak itik ini selamat melintah.bukan itu sahaj mereka siap memastikan itik dan anak-anaknya selamat sampai ke tasin. berdekatan.
Oh ya mereka-mereka ini bukan melayu , dan bukan orang yg mengaku islam. tapi hati mereka lebih mulia dari orang yg mengaku islam.

Nasib baik kau dgn anak-anak kau di negara orang kafir itik ooiii


Surah Ghafir : 7-9Hadis Riwayat Muslim Bermaksud :"Pada setiap pagi seorang itu pasti di sertai oleh dua malaikat yang berdoa : Ya Allah berikanlah kerosakan terhadap orang yang enggan membelanjakan hartanya untuk bersedekah ",sedangkan yang lain berdoa : " Ya Allah berikanlah pengantian terhadap orang yang gemar membelanjakan hartanya kepada kebaikan ".